Forum: Mottagare

Underforum   Senaste inlägg

  1. Har du precis köpt en AzBox? Får du inte igång den? Ställ dina frågor om AzBox här!

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 303
    • Inlägg: 2 134
  2. Ställ alla frågor du kan komma på om Relook/CubeRevo/IPBox här inne!

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 211
    • Inlägg: 1 186
  3. Vad är en dreambox? Vad ska jag köpa för dreambox? Vart finns det skins till dreambox? Vilken image ska jag använda? Ställ din fråga om dreamboxar här!

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 8 282
    • Inlägg: 62 478
  4. Vad är Fortis? Hur lägger jag in ny mjukvara i boxen? Fungerar Miraclebox som Octagon? Allt som rör Fortis boxar finns här.

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 172
    • Inlägg: 783
  5. Vad är Kathrein för mottagare? Fungerar den med HDTV? Går det att köra cardsharing på den? Var kan jag köpa Kathrein mottagare? Ställ era frågor och disskutera Kathrein mottagaren här!

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 36
    • Inlägg: 290
  6. Hur installerar jag min Slingbox? Fungerar Slingbox med Dreambox? Varför startar inte min Slingbox? Här hittar du allt du behöver om Slingbox.

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 12
    • Inlägg: 54
  7. Kan jag använda mgcadm på Tiviar? Hur uppdaterar jag mjukvaran i min Tiviar? Finns det MultiCAS till boxen? Alla dina frågor om Tiviar hittar du svar på här.

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 12
    • Inlägg: 57
  8. Vu+

    Här kan du prata om allt som rör Vu+ boxar. Fungerar inte mgcamd? Har du dålig bild? Ställ dina frågor här!

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 1 297
    • Inlägg: 10 468
  9. Om du har en fråga om en box som inte är dreambox eller relook kan du ställa den frågan här inne!

    Forumåtgärder:

    Forumstatistik:

    • Ämnen: 1 872
    • Inlägg: 9 639

Foruminformation och alternativ

Moderatorer i detta forum
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss