Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 35

Ämne: Kortdelning fungerar nu med HDTV dekodern Kathrein UFS910

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av Leatherface
    vad jag har hört är en del av problemet att få tag i hårdvara... om det beror på pengar eller jävlulskap från alla som försöker stoppa dmm vet jag inte... själva stödet för dm8000 finns redan i enigma2....
    HDTV chip har varit bristvara, å kanske fortfarnde är, men nån sändning borde ju ha kunnat levererats... Dom måste ju vilja ha ut boxar på marknaden, hur ska dom annars kunna hålla intresset uppe... Jag ledsnade i vart fall på deras sätt, å köpte Kathrein-dekodern, nu har jag åtminston nåt att stilla nyfikenheten med. Kommer DM8000 så får väl pynta för en sån åxå..., man vill ju ha allt ops:

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  2. #22
    I dag är det 1 Augusti, om exakt en månad släpps DM 8000 :dance: ............kanske

  3. #23
    Citat Ursprungligen postat av 929RR
    I dag är det 1 Augusti, om exakt en månad släpps DM 8000 :dance: ............kanske
    Eller i feb 2008..., DMM har i alla fall garderat sig med det

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #24
    Är det någon som verkligen tror att dreamboxen kommer i september?

    Jag satt förra fotbolls VM och hoppades på att den skulle komma.. sen sa dom att den blev försenad till strax efter.. sen skulle den komma till årskiftet.. sen visades den upp på mässan i tyskland och då liknade den mer en beta box än den gjort tidigare utan hdmi mm.. sen.. sen... sen...

    GÄSP!

  5. #25
    In September there vill be possible to use the USB connector for non removeble disk.

    So finaly it's possible to do some recording with kati!

    source: http://www.satundkabel.de/modules.ph...rder=0&thold=0

    Translation from Google.

    The USB interfaces of the HDTV Receivers of UF 910 of Kathrein, fallow-lying so far, will be applicable starting from September for the connection of external non removable disks and digital recordings.

    That communicated Kathrein at the Wednesday evening. In the spring the introduced equipment orders one of it over altogether three USB interfaces, at the front and two at the back of the housing. Over the Slave connection at the front it is already today possible to bring software updates in. The two rear host interfaces are to be able to be used in the future for the connection of external storage media such as USB stick or non removable disk. That makes the access to functions as with a PVR (personnel video recorder), under it timer-steered recording or time Shifting, confirmed product managers for Michael possible Auer.

    Kathrein wants to offer the necessary software extensions following the international radio exhibition (IFA) in September for the Download on its Website. Also without de-energised USB functions the Receiver in the SAT+KABEL test of the current expenditure with 76,05 of 100 points of valuation had sat down to the point of the HDTV Receiver tested so far.

    mvh humlan57. mod at ufs910.se
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  6. #26
    Saxning ur nya NewCS (1.3)
    Also we have compiled support for the Kathrein box, even though it might not be quite useful (seems awfully buggy)

    DM 8000 kommer nog att vara helt buggfri när den dyker upp :roll: ,tur att man har tålamod

  7. #27
    Citat Ursprungligen postat av 929RR
    Saxning ur nya NewCS (1.3)
    Also we have compiled support for the Kathrein box, even though it might not be quite useful (seems awfully buggy)

    DM 8000 kommer nog att vara helt buggfri när den dyker upp :roll: ,tur att man har tålamod
    Det ser ut som Du/Vi kommer att få vänta länge, DMM har inte ens lagt upp nåt om en september release på sin egen hemsida än. Kanske Vi har fattat fel, å det var nåt annat år än 2007, som den skulle komma i september :shock:

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  8. #28
    Ja 2008, den som väntar på något gott.......... c-c

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av 929RR
    Ja 2008, den som väntar på något gott.......... c-c
    Ja dom har ju väntat på Jesus i 2000 år sååå...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  10. #30
    Ja dom har ju väntat på Jesus i 2000 år sååå...
    mvh humlan.
    Nej nu har du missat något, Jesus har redan varit här det är därför som vi har 2007-08-03 idag, det är någon annan sekt som väntar på något..........

    Dreamboxsekten som väntar på gissa vad?

Liknande ämnen

  1. Recension Kathrein UFS910 (HDTV) Sept-09
    Av richard_roe i forum Kathrein
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-06-13, 12:09
  2. Fixa en felflashad Kathrein UFS910..
    Av makan75 i forum Kathrein
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-05-18, 07:59
  3. Kathrein UFS910 med Enigma2
    Av forhike i forum Kathrein
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 14:40
  4. Installera Enigma2 på Kathrein UFS910
    Av forhike i forum Guider
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-30, 20:46
  5. Kathrein UFS910 och Comhem
    Av _age_ i forum Kathrein
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 15:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss