Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Nyinvestering ...??

  1. #1

    Nyinvestering ...??

    Funderar på en ny mottagare... antingen en clark-tech eller en vu + ... Gillar att clark tech:en har passiv kylning.
    Ni som nu har en vu+ tycker ni att den lever om mycket ??? Hur funkar den som media spelare ? stabil ?

    Tackar för alla synpunkter !!!
    AzBox Premium | DM600S - Gemini 4.70 |

  2. #2
    Hej
    Jag har en vu+duo och är super nöjd på nästan alla sätt. Den är snabb i menyerna och kanalbytena, fläkten låter nästan inget (skulle vara om man sitter intill den) Det ända negativa med den är att mediaspelaren inte är något vidare... Vissa filmer har den klarat men dom flesta filmer småhackar hela tiden. Så ska du inte ha den som mediaspelare så tror jag inte du hittar en bättre och stabilare box.

  3. #3
    Jag har en vu+ solo (fläktlös)

    Otroligt nöjd med den. Kör den mot en NAS för inspelning samt filmuppspelning..
    Enda jag har att anmärka på är att vissa divx (inte alla) inte är riktigt "smooth" käns som 15fps.
    mp4, mkv m.m funkar perfekt.
    Läste innan jag köpte den att man kunde få reboota ibland om/när man använde "mediaspelaren" men det har inte hänt mig en gång.
    Senast redigerad av Storsnusaren den 2011-09-22 klockan 14:23.
    VU+

  4. #4
    Hej,
    Vilken box föreslås, kraftfull och med bra mediaspelare ?

  5. #5
    VU+ Uno! Otroligt nöjd.

    Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk

  6. #6

    Ganska nyttig information ~

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2011
    Inlägg
    195
    Tackad
    3 gånger
    Sugen på en vu+ duo jag med..


    Dock inte instresserad alls av media uppspelingen på denna maskin, vem använder en digital box för attt köra sina hd filmer i från i dagsläget??


    Mediaspelarna i dag kostar nada och är 10ggr bättre än en digtalbox att spela hd filmer osv osv.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss