Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Samm köra vu+ solo 2 cd orginal mottagare.

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    184
    Tackad
    2 gånger

    Samm köra vu+ solo 2 cd orginal mottagare.

    Tänkte om det går att jag skulle köra min vu+ solo2 tillsammans med canaldigitals inspelningsbara mottagare på 500 gb, men är osäker på hur man ska koppla om det nu går och tänkte därför höra om ni har några tips och råd på hur jag kan göra det för att få det att funka så jag kan köra med mitt kort till båda mottagare samtidigt och dom står i samma rum bredvid varandra?

  2. #2
    Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Inlägg
    372
    Tackad
    51 gånger
    Jag är inte rätt person att svara egentligen, då jag aldrig kört CS till originalboxar. Men då ingen annan skrivit kanske jag kan ge dig en start för vidare frågor.

    Antingen kör du ett season-interface som sitter mellan ditt kort och originalboxen. Till den kopplar du en server som delar vidare till din vu+.

    Eller kör du en cardsplitter-produkt som t.ex. Alex2 eller SmartWi. Finns det ett bättre alternativ får någon gärna rätta mig.

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-02-12, 07:48
  2. Vu+ solo
    Av ozzmosis i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-07-10, 17:09
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 09:26
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 14:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss