Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Röda rutor?

  1. #1
    tessk
    Gäst

    Röda rutor?

    Hej
    Jag hoppas jag skriver på rätt ställe nu...
    Skulle behöva lite hjälp har ett GK tror det ska vara självuppdaternade men det är röda rutor på alla kanaler.
    Har provat de koder som finns på dessa sidor men de håller bara i ca 3 min sen blir det rött igen,
    finns det någon som kan ge mig ett bra tips, är helt ny på detta...
    Tacksam för svar :P

  2. #2
    om det är ett au kort du har... det enda lösningen är att göra kortet til lett remote... det står allt här på forumet hur man ska göra....

    annars finns det en annan lösning att slippa alla röda rutor... och det är att bränna ett funcard med slipstream filer

    Lycka till......

  3. #3
    tessk
    Gäst
    Tack så mycket för ditt svar har kollat igenom det där m remote men förstår inte riktigt hur det fungerar vad är skillnaden mellan det och alt funcard m slipstrem?
    Tacksam för svar!
    Ps: Att hitta svar på dessa frågor i forumet kanske är lätt för de flrsta men jag skulle nog behöva ett "forum för dummies" för detta är inte direkt mitt område...
    :roll:

  4. #4
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Det är bara att använda sök-funktionen.

    Skriv in exempelvis " Röd Ruta " så får du upp massor av svar.

    Ta resten av frågorna i detta inlägg nu tack, gällande "Röd Ruta": http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=3925

  5. #5
    funcard med slipstream är ett au kort som inte drabbas av fake koder.... me andra ord man får inga röda rutor då...

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-25, 08:40
  2. Signal genom rutor
    Av Feskarn i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 15:25
  3. Röda rutan.
    Av shiraq i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-14, 22:44
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-14, 21:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss