Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Strul me CH & Humax 5100C

  1. #1

    Strul me CH & Humax 5100C

    Som ovan. Uppdaterade boxens mjukvara och skickade iväg modulen till nettosat, som jag nu hoppas uppdaterat modulen. Ringde comhem idag & beställde 8 favoriter, och vart då tillsagd att vänta kanske 1-2 timmar innan de hela skulle funka, och jag har även de senaste originalkortet som dom skicka ut i samband me städning av piratkorten. Och han på kundtjänst sa att kortet va öppet. Men nu när jag ska försöka kolla på nån kanal så står de antingen ingen eller dålig signal eller programmet sänds ej eller är kodat. Går ju in på dom kanalerna jag beställt men får upp detta skit. Om man går in på modulen kan man välja mellan comhem 1 - comhem 8. Ingen aning vad detta e men jag har testat alla och ingen förändring. Någon som kanske förstår vad jag menar??
    Kanske kan bidra me lite HELP ???????? :cry: :cry: :cry:

  2. #2
    när du går in i modulen,så skall den visa ver. 4.84,om dom har upgraderad den rätt.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. CI Humax 5100C
    Av Dragon i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-01, 22:09
  2. humax cl -5100c
    Av cl1 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-13, 11:12
  3. humax 5100c
    Av janbro i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-01, 17:33
  4. Humax 5100C
    Av tepes i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-30, 20:50
  5. Humax 5100C,
    Av Loucas i forum Com Hem
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 18:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss