Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Ppv

  1. #1

    Ppv

    Jag vet att jag är ute på hal is när jag skriver sånt här så lås om det så behövs. Men jag undrar om man kan förvänta sig att PPV kanalerna kommer vara kodade så som dom var innan. Annledningen är att jag funderar på att skaffa mig ett Säsongs kort och vill inte binda up mig på något nytt ab om det nu finns en möjlighet att man kan få dom med Pirat kort(När och om det lyckas)? Flame on.

  2. #2
    säsongskort låter vättigt.. verkar ju inte som om det kommer några nya kort än på ett tag! men vad vet jag..

  3. #3
    Canal+ hade en kampanj att man fick säsongskortet gratis fram till jul om man tecknade ett abb. Dom ringde mig och frågade om jag ville förlänga mitt och det gjorde jag. Säsongskortet fungerar perfekt utan kostnad. Detta var i slutet av juni bör poängteras. Vet inte om dom har kvar samma erbjudande men det kan vara värt att checka om man är intresserad av c+ och vill ha säsongskortet ett tag gratis.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss