Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ppv

  1. #1

    Ppv

    Är det nånn somm vet om comhemm finns i Danmark för på reklamen för ppv pratar dom ju Danska och min undran är om nånn vet om dom kör samma kort eller om det finns pirat kort där som går att använda i Sverige.

  2. #2
    Danmarks motsvarighet är Selector, ägarförhållanden ????????, bytte kodning till nyår från via1 till via2 (inga publika fler)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Hmmm så det är de som är Selector! Tack T-bird....har alltid undrat vad de olika systemen står för. Norge och Finland då?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    Norges heter Avidi (tror jag) kör ren conax
    Finland har jag ingen aning om
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5

    Re: Ppv

    Citat Ursprungligen postat av janbro
    Är det nånn somm vet om comhemm finns i Danmark för på reklamen för ppv pratar dom ju Danska och min undran är om nånn vet om dom kör samma kort eller om det finns pirat kort där som går att använda i Sverige.
    Comhem sänder väl en del av CD's ppv kanaler och på reklam kanalen har dom med alla språk av någon anledning.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss