Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: watashiwaonder??

  1. #1

    watashiwaonder??

    vilken software kör du och vilken redcam har du?
    Har du inga problem med att zappa mellan kanalerna? att den tappar signalen menar jag...

  2. #2
    Humax 5100C för ComHem
    Det har varit lite problem med Humax 5100C för ComHem-nätet. Den har varit väldigt svår att zappa med och den har med jämna
    mellanrum fått en ruta med "Initierar CI-modul" eller
    "Ingen eller dålig signal" Detta betydde att leverantören
    blev tvugna att uppdatera mjukvaran
    i själva boxen! Detta innefattade hela den sändningen av boxar. Mjukvaran som lades in heter: 1.03.03 och efter det så fungerar den samt att man måste se till att man "inte" får en CA-modul RedCam version 4.84....Saxat från ett annat forum.

  3. #3

    har ..

    redcam 4.83 och den senaste mjukvaran 1.05.03 och min strular kroniskt med zappningen.... :-(

  4. #4
    Är det denna hårdvara på cammen...P/N 903457?

  5. #5
    Hur ser man det?

  6. #6
    Står på baksidan.

  7. #7
    sitter på jobbet så jag kan inte kolla det förrän ikväll....
    Men vilken hårdvara ska det vara?
    Kan man byta det om det skulle vara en dålig, den modulen jag har ska man kunna uppdatera...

  8. #8
    Hårdvaran ska vara P/N 903457

  9. #9
    jag har P/N 903457, men det fungerar ändå inte som det ska...

  10. #10
    Tja, då vet jag faktiskt inte....Har du lagt in ua:t på kortet. Vissa dekodrar är känsliga för det.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss