Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: x-sat cdtv 410

  1. #1

    x-sat cdtv 410

    Snälla vänner, jag har letat i guider men kan tyvärr inte hitta lösning på detta problem.Kompisen äger en x-sat cdtv 410.Jag följde guiden x-sat "shark" men fick det inte att fungera när jag kom till Programkort och tryck kortläsare.Där stod det så här:kortläsare 1:viaccess
    kortläsare 2:inget kort.Ställer jag mig på viaccess och trycker ok!händer inget.Jag vill ju kunna fjärr remota!Är det så att kortet inte är remote eller vad kan det vara? :?:

  2. #2
    Hej,
    Hade själv samma problem förut men fick ett tips av Michelangelo som skrivit guiden. Man måste ha kortnumret för att komma in i menyn för att byta koder.... Om du tittar i guiden så står det viaccess 32.

    Du får med kortnumret när du kör din provider fil genom Morphex & väljer insert UA/serial - välj yes om du har UA eller RANDOM om du inte säkert vet eller inte har...

    Bränn sedan om kortet så ska det finnas med

Liknande ämnen

  1. x-sat cdtv med Funcard slipstream
    Av lespaul i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 14:40
  2. X sat cdtv 410
    Av Blackbird i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-29, 14:56
  3. [LÖST] Shark CDTV 410
    Av farexarbetare i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-03-25, 10:03
  4. Comhem koder till Shark CDTV 410 och hur??
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-02-03, 21:53
  5. [LÖST] Shark XSat CDTV-410 Problem
    Av Everest i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-01-27, 13:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss