Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Brännare??

  1. #1

    Brännare??

    Vilken brännare(hellst en som går från usb porten) och varifrån skall jag köpa den???Har ett M2-kort som jag måste åka 4mil o uppgradera,det blir för ofta!Således jag har C***d via parabol på stugan och det är långt till samhällen.Hoppas på hjälp!SARA

  2. #2
    Du har 2 att välja på:

    MP3.5 USB = 1 sladd, enbart Usb
    Infinity USB Phoenix = 2 sladdar både serie + usb
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    MP3,5osb www.adteknik.se
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    ja gillar infinity usb phoenix

    köp den från neptunsat.com den är billig där :smile:
    Dreambox

  5. #5
    va ? mp3,5 seriel säljs väl fortfarande och är således ganska enkel brännare som klarar det mesta. jag ser 2 nackdelar med den. att man måste köpa seriell kabel och strömadapter själv om inte det ingår där man köper den.om du inte väljer köra på 9volts batteri.sen så är den inte inbyggd i en låda för att skydda komponenterna. personligen hade jag nog tagit mp3.5 USB om den funnits när jag köpte min seriella mp3.5, sen finns de väl fortfarnde dem som inte har USB i sina datorer. det är oxå något att tänka på. men ifinity är abslout säkert en lika bra brännare. är väl bara att kolla prisskillnader och om man har USB eller inte. men att hålla sig till dessa 3 modeller ska väl räcka.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  6. #6
    Den såm intte har USB pot kan väl köpa MoltiPro där tardu strömmen från tagenbordet eller musen fins en kabel för det.
    men isso38 ville ha Ren USB
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  7. #7

    Tack för svaren!!

    Tack för alla svaren!!Nu har jag beställt en infinity usb phoenix.hoppas att jag får hjälp av er då jag skall bränna mitt m2-kort.Ha en bra kväll!SARA

  8. #8
    isso38: Jag fick hjälp utav den här tråden http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=10829&start=0 när jag skulle bränna mitt första MII kort. Och glöm inte att ställa brännaren i phoenix läge frekvens 3.58Mhz

Liknande ämnen

  1. m2+brännare
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-09, 13:04
  2. rek av brännare
    Av PIRATKING i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-01-24, 19:37
  3. [LÖST] Brännare
    Av toini i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 19:50
  4. Dvd brännare
    Av taido i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 18:06
  5. Var ska jag ha för brännare
    Av tnilss24 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 22:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss