Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 36

Ämne: Läsa ur ett kort ?

  1. #1

    Läsa ur ett kort ?

    Hej på er glada pojkar.

    Har nog aldrig skrivit ett ord förut i detta forum, och det beroende på att jag aldrig har haft något att undra över.
    Nu till saken, piratkort till dessa j*vla boxar, hur läser man ur dom ? Jag var själv hos mina föräldrar idag som just hade köpt ett kort av någon som påstod sig ha en bror som jobbar med detta. Det som var skrämmande var att skiten funkade(jag trodde att dom hade blivit blåsta på 3500). Nu till mina frågor..

    Har dom blivit lurade ? (kommer det bara att fungera över helgen ?)
    Kan man läsa ur ett sådant kort ?
    Eller är det rent av så att man kan lyckas läsa ur mitt kort ( som jag betalar för)

    Är inte så smart men vore tacksam för alla svar, och nej tack ingen ironi eller några nedlåtande svar.

    Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker

  2. #2
    Vilka kanaler har dom?

  3. #3
    @sture_stelben

    Risken att folk hackar på dig är överhängande, du följer ett gammalt kärt mönster = Har inte postat tidigare, släkting har fungerande kort köpt för dyra pengar. Det är ALLTID dom som hittat ett kort medans dom tusentals som har det här som huvudintresse i livet andrig hört eller sett nått.

    Är det du som skrev ungefär samma sak på stopstop (verkar numera raderat) med OS intresserad farsa?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Hej!

    Innan dom koda om så va det en kille som hade gjort så med mitt kort.
    Och för mig funkade det i ett år.

  5. #5
    jhnisse
    Gäst
    Men risk för att bli hånad skriver jag detta i alla fall. Från ett annat piratforum är det bekräftat att det finns piratlösning men att det inte blir publikt förens om 2-3 månader. I det fallet användes titaniumkort som var krypterat.

    hoppas inte jag får allt för mycket skit nu =)

  6. #6
    Fast det meddelandet har ju förekommit förut också, så jag skulle inte hoppas alltför mycket...
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  7. #7
    Går ej att läsa av pogram kortet även ett kort som har alla kanaler samnt ett nytt kort från en TV handlare går ej att läsa av det låser sej alltid. på samma nummer hoppas att ni som håller på löser detta och läger ut det

  8. #8
    det borde ju bli lagom till jul då om det nu stämmer. den som lever får se. starta nu bara ingen spekulationshysteri om saken är ni snälla.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av jhnisse
    Men risk för att bli hånad skriver jag detta i alla fall. Från ett annat piratforum är det bekräftat att det finns piratlösning men att det inte blir publikt förens om 2-3 månader. I det fallet användes titaniumkort som var krypterat.

    hoppas inte jag får allt för mycket skit nu =)

    Vilket forum var detta ??

  10. #10
    jhnisse
    Gäst
    c4free.org

Liknande ämnen

  1. Läsa av SIM kort
    Av ankaon i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-19, 18:17
  2. Läsa av kort????
    Av connyp59 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 16:53
  3. Läsa av CD org kort?
    Av Jouko i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 11:30
  4. Läsa av box** kort
    Av fred_via_sv i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-03-14, 19:04
  5. läsa av m2 kort
    Av Deas i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 11:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss