Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Är detta värt 1000kr

  1. #1

    Är detta värt 1000kr

    Då mitt abonnemang med Viasat äntligen gått ut med nokia 220s, så tipsade en kompis om att man kunde köpa en Xtreme MSR-5830CXCI med parabol och ett huvud begagnad för 1000 kr, om jag nu inte köper en dream istället.
    Tacksam för svar.

    Tack också för en bra hemsid för oss satellit älskare.

    :smile:

  2. #2
    Jag tycker personligen att du ska sattsa på Dreambox i stället, då den kör linux och har på så sätt mycke större möjligheter.
    Den boxen du nämner kanske är gammal om ett par år och man slutar tillvärka mjukvara till den. Kör du linux så har du alltid möjligheten och fixa med den sj.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    323
    Tackad
    1 gånger
    Finns det något bra ställe att börja lära sig Dreambox? Någon sajt eller forum som inte är alltför avancerat?
    Det går ju att söka förståss men tacksam för bra tips så att man går på rätt direkt

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av kalle2345
    Finns det något bra ställe att börja lära sig Dreambox? Någon sajt eller forum som inte är alltför avancerat?
    Det går ju att söka förståss men tacksam för bra tips så att man går på rätt direkt
    Beror på vad du ska andvända boxen till.
    CS
    Abb (mha kort)
    Webserver (varför man nu ska ha den till de)
    os.v

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    323
    Tackad
    1 gånger
    Hade tänkt att börja med att lära mig vad man kan använda den till och vilka möjligheter det finns för att sedan bestämma vad jag skall koppla upp den mot.
    CS är intressant men också att plocka hem kodat via parabolen. Allt som inte Sammyn klarar.

Liknande ämnen

  1. Värt att uppgradera till senare image?
    Av Shabo i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 18:48
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-27, 18:04
  3. [LÖST] går detta
    Av drbig i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-11, 22:03
  4. Vad är detta?
    Av Mr dast i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-16, 19:56
  5. Vad är det värt?
    Av mojje i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-02-02, 20:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss