Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Xbox ?

  1. #1

    Xbox ?

    Funderar på att köpa ett chippat X-box , men har sett att de finns en massa olika chip , vilket ska man välja?

    1.Jag vill kunna se på alla film format (Divx,svcd,vcd,dvd mm+Regionsfri) via hårddisk och riktiga DVD-filmer via läsaren!

    2.Surfa på den vore inte helt fel

    3.Lyssna Musik om de är möjligt.

    4.Hårddisk 80gb>>>

    Andra häftiga funktioner om de finns?

    NÅN som kan detta.....?

    Pris för box och chipp max 3500kr

    Har du några tips , jag behöver hjälp.!

  2. #2
    själv äger jag ett ganska hott X-box men det rätta stället om du vill ha råd & tipps är Swemods och sedan klicka dig vidare till forumet.

    God Luck :wink:
    --> NOLLTOLERANS <--

  3. #3
    Ingen som har tips??

  4. #4
    jag har en xbox med chameleon chip vilket säkert är lite inaktuellt eftersom jag köpte min box i höstas, finns säkert nyare chip nu men det funkar väldigt bra.. kan se på alla filmer och sådant.. köpte min på www.xmods.nu de har riktigt bra priser och grejerna funkar kanon! jag hämtade min xbox på plats av killen som säljer så jag kan intyga att han är väldigt seriös och ingen lurendrejare!

  5. #5

  6. #6
    kan inte se något negativt med det köpet! tror de flesta chip är ganska likvärdiga för oss normala människor!

  7. #7
    Den här mannen säljer sina boxar billigt: http://manzzon.has.it/

  8. #8
    kolla om detta är nogot att ha http://www.dvdnorden.se/

  9. #9
    Mitt tips är att du köper den billigaste omoddade Xbox du hittar (affär eller privat, det är upp till dig) och moddar den själv. Det är det absolut billigaste alternativet och klarar du dig utan Xbox Live så behöver du inte ens köpa/installera mod-chip, däremot krävs det att du löder lite i Xboxen (proceduren är relativt enkel). Känner du att du verkligen vill ha mod-chip i den så rekomenderar jag SmartXX eller Xenium. Skicka PM om det är något du undrar över eller om du vill ha någon prisuppgift.

  10. #10

    Xbox?

    Xecuter 2.3B Lite kan jag rekomendera, det chipet funkar riktigt bra. Du kan köra allt möjligt med det. Divx, Xvid, Mp3, mm mm. dvd:n blir regionsfri och du behöver ingen fjärrkontroll för att spela upp dvd filmer. Kolla upp www.psxbutiken.com där kan du hitta modifierade Xbox.
    Priset ligger på 3100kr. Köpte mitt där och det fungerar kanon bra.

Liknande ämnen

  1. Xbox 360
    Av loket56 i forum Xbox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 21:13
  2. Xbox
    Av loket56 i forum Xbox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 14:20
  3. xbox iso
    Av snugge i forum Xbox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-07-08, 22:51
  4. XBOX
    Av snugge i forum Xbox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-06-24, 07:54
  5. XBox
    Av snugge i forum Xbox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-06-19, 21:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss