Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 59

Ämne: Fartkameror

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av abuze
    Kan det sitta kamera i UTAN film i?
    Det är digitalt.... skickas direkt till blårockhuset (enligt min vetskap)
    VU+

  2. #22
    Det var nästa fråga.. hur skickas det? GSM? GPRS?
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  3. #23
    Det kan ta upp till 3 månader innan du får hem brevet på posten, det gjorde det för mig, det var hemskt att gå så länge och vänta när man visste att man blivit plåtad

  4. #24
    A fy fan... aja.. då hinner skattepengarna komma iallafall hehe .. finansierat o klart
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  5. #25
    hehe...

    ingen aning
    VU+

  6. #26
    Var intte orolig abuze det kåmer nog men om du hadde lite pålerat skallen då kanshe du hadde klarat dei . Det sista skåijade jag bara. Sät en svart teiprensa mellan bokstever ock sifror då tror dåm at det är en finskt registredad bil eller Belgisk. Belgiska har samma såm findland utåm at Finska är svarta ock belgiska är jusröda bokstever ock sifror.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  7. #27
    Citat Ursprungligen postat av Mozer
    Vart köper man den där sprayen?
    Här t.ex.
    http://www.osynlig.com/

    Dock är dom som säljer den i sverige svindyra, så hittar du nån som säljer io USA s¨kan du säkert köpa billigare därifrån.

  8. #28
    De finns samanlagt 9 kamror (om dom inte har köpt in någon ny nyss) i hela sverige. Chansen att de sitter en kamera i ett skåp är enormt lite. Gör som jag, kör utan plåten fram, de är iof 500 sek i böter, men ha plåten i bilen så är de bara att skylla på att den har rammlat av, funkar jämt.

    Men abuze, de är bara att neka. De är upp till polisen att bevisa att de va du som körde

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av cichlidae
    Citat Ursprungligen postat av Mozer
    Vart köper man den där sprayen?
    Här t.ex.
    http://www.osynlig.com/

    Dock är dom som säljer den i sverige svindyra, så hittar du nån som säljer io USA s¨kan du säkert köpa billigare därifrån.
    Är dom seriösa? kan man lita på att man får vad man beställer? Har du köpt därifrån?

  10. #30
    Citat Ursprungligen postat av Mozer
    Är dom seriösa? kan man lita på att man får vad man beställer? Har du köpt därifrån?
    Det var iofs något halvår sedan jag beställde men jag tror det var därifrån jag handlade och det gick iaf hur fint som helst.

Liknande ämnen

  1. fartkameror i norge
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 09:27
  2. är det sant med fartkameror
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 19:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss