Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 41

Ämne: Återställning av nokia 9802s uppgradering.

  1. #21
    Hej Jouko ;-) , och du är säker på att du använder en nollmodemkabel?

    //Stimo

  2. #22
    Hej Stimo tack för svar, jag fösökte återställa nokia 9780s och det gick inte ops:

  3. #23
    Nä de går inte så vidare bra

  4. #24
    Var får man tag i pogramvaran till 9902s

  5. #25
    Finns bara till 9802 av Nokias modeller
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #26
    är det någon som vet om det är skilnad på Nokias 9902s pogramvaran,till skilnad från 9802s jag vet att det är hårddisk på 9902s för jag har en sådan men frågar är om det går att lägga in pogram varan för 9802s i en 9902s är det någon som har provat!

  7. #27
    För alla er med problem..
    Ja nu kanske det inte funkar för alla - men en del kanske?

    Jag själv satt hemma i tre dagar och försökte nergradera min sur-9780:a men den hängde sig på någon enstaka procent. Som mest fick jag in 3,6% av den gamla mt 1.2
    Då jag sedan försökte starta upp den stod följande i disp.

    d2.00
    Self Test
    odl
    E30
    Self Test
    ES13 eller E513


    Det jag nu gjorde för att komma undan detta problem var enkelt:
    Jag använde mig av en annan dator!
    Har provat ändra portinställningar efteråt kors o tvärs - men med min ena dator så funkar det bara inte.

  8. #28
    Konstigt och märkligt det där med elektroniken vad den spelar oss ett spratt ibland. På vissa datorer går en viss sak, medan det inte alls går på andra. Skumt....verkligen skumt. Undrar varför det är så egentligen?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  9. #29
    Hehe... ja de har ju sina egna små liv de sakerna. Och det är ju det som ibland lockar fram ett leende (men oftast lockar detta fram hammaren)
    Synd bara allt detta att man ska behöva plugga ur antennkabeln varenda j*vla gång. (har redan missat det en gång)

  10. #30
    Citat Ursprungligen postat av [vedder
    ]Hehe... ja de har ju sina egna små liv de sakerna. Och det är ju det som ibland lockar fram ett leende (men oftast lockar detta fram hammaren)
    Synd bara allt detta att man ska behöva plugga ur antennkabeln varenda j*vla gång. (har redan missat det en gång)


    Hej! Inga problem med att koppla av antennen,koppla in en manuel två-vägs omkopplare så behöver du bara trycka på an knapp istället för att skruva av kabeln. Mvh magne.

Liknande ämnen

  1. Uppgradering av gammal 9802S
    Av bjornjon i forum Viasat
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-10, 08:43
  2. Uppgradering av min Nokia 9802S
    Av gollum i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-16, 20:52
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 14:24
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-21, 10:08
  5. Återställning av uppgradering?!
    Av LarMat i forum Viasat
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-08-07, 23:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss