Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: filmduk

  1. #1

    filmduk

    Någon som har ett bra förslag på en filmduk till en projektor LCD. (Sanyo Z2)
    Har köpt en Tupplur på IKEA som är lite för liten.
    Vet någon om det går att köpa bra filmduk eller substitut som funkar lika bra som Tuppluren billigt som metervara någonstans.

    Antar att det finns flera med samma intresse på detta forum.

  2. #2
    Men snälla nån! Köp en riktig duk! Att köpa en dyr projektor men inte en riktig duk är ju som att köpa en porsche och köra den på rapsolja!

    Bra dukar finns i varje välsorterad hemmabiobutik. Jag har alltid litat på www.cyberphopto.se men det finns säkert andra ställen som har billigare och eventuellt bättre dukar. Se till att köpa en med gain 0 eller kanske -1
    Nollvision i skogen

  3. #3
    Jag var inne på att köpa en "riktig" duk men det är så många som lovordar Tupplur med olika projektorer och flera som är förbaskade på dyra "riktiga" dukar så jag är nyfiken på en billig lösning.
    Kanske kan det vara så att det är överpris på riktiga dukar.
    Flera klagar på vågor i dukar m.m men ingen klagar på tupplur. Konstigt,

    Men framförallt vill jag ha en billig duk som jag kan beskära om det behövs då jag ej har till 100% bestämt var jag skall ha projektor och duk. Dvs experimentera lite innan en eventuellt dyr duk blir inköpt.
    Auktoriserad julmusttestare.

  4. #4
    Att folk inte klagar på att ett lakan som duk är dåligt tror jag beror på att folket som har lakan som duk fullständigt saknar känsla för kvalitet. :-P
    Nollvision i skogen

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss