Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: RÄcker 40 Cm FÖr Thor

  1. #1

    RÄcker 40 Cm FÖr Thor

    JAG HAR EN 40CM TALLRIK MEN KOMPISEN SÄGER ATT DET FUNGERAR NOG INTE MED DEN HAN MENAR ATT DEN ÄR FÖRLITEN ÄR DET VÄRT ATT JAG ENS FÖRSÖKER NÅN SOM VET!
    (thor)

  2. #2
    vet ej 40
    men jag har en 60cm dubbla lnb
    funkar kanon

  3. #3
    funkar bara du inte bor för långt norrut så ska det funka med en 40 m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  4. #4
    låter som det är värt att prova!
    men ni är med på att det är thor vi pratar om!!
    men thor är väl inte värre än sirius

  5. #5
    40cm funkar bra i Medelpad. Vet ej hur det är längst upp i landet dock.

  6. #6
    Ni menar att det funckar men gör det värkligen på cd? Viasat fungerar brå med 40cm talrik.

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    är stockholm för långt norr (allt är relativt..hehe) ang 40cm till thor OCH sirius samtidigt?

  8. #8
    40cm med 2 lmb kan du glömma,det kanske funkar med ett du kanförsöka med ett det ska gå m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  9. #9
    Thor funkar fint med 40cm har även kört 2 lnb innan ja skaffa motor det funka men taskig signal på många kanaler ock går inte att montera lnb som dom vanliga norden parabolerna ja rekomenderar dig att skaffa motor om du ska köra flera sat på 40cm finns ganska billiga disec 1.2 motorer (tyvärr så kan inte ja ha större efter ja flytta pga grannarna) OBS: går även få in en del på hotbird ock astra med 40 cm + nåra till ha det hälls satattack (gbg trakten)

Liknande ämnen

  1. Räcker min dator?
    Av wrath_child i forum Hårdvara
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 17:09
  2. TV4 på Thor
    Av p1s i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 12:05
  3. Räcker det?
    Av fejje i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-13, 16:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss