Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Tv3 å ztv !!!

  1. #1

    Tv3 å ztv !!!

    Tjena!!! har guld å silver kort, vad ska jag ladda för fil för att se tv3 å dom andra som är kvar ???

  2. #2
    Lär dig söka på forumet, som har en ypperlig sök-funktion enligt ovan ditt inlägg...
    Ledtråd: http://www.comhit.net/search.php och sök med ord som tex TV3, ZTV, filer osv osv. Tag dig tid och sök, sålla och ta ut det nyttigaste.

    Lycka till
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #3

    Re: Tv3 å ztv !!!

    Citat Ursprungligen postat av matsan
    Tjena!!! har guld å silver kort, vad ska jag ladda för fil för att se tv3 å dom andra som är kvar ???
    Vad har du använt förut?
    Samma filer fungerar än. Klarar du inte att editera en själv så ta ned nått från nätet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Touchman, tjustig tjej på din bild. Vem är hon?

  5. #5
    :evil: :evil: :?: :?:
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  6. #6
    Gå in på www.sat-key.org där hittar du en fil som är till för analoga D2mac som passar till ett guldkort. Fubgerade i förra veckan iaf.

    MVH soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  7. #7
    Det här inlägget inräknat så är fyra av sex svar i den här tråden fullständigt meningslösa.

    Egentligen är det bara Tonys som säger någonting vettigt, eller hur? Kan man inte tillföra något utan bara vill gnälla och be folk att söka eller bråka om något annat kan man väl bara hålla käften istället?

    Varför inte bara skriva t.ex. "Filer hittar du på blablabla. Men det här har varit uppe många gånger förr. Pröva att söka själv nästa gång."

    Så hade vi sluppit en lång tråd med meningslösa inlägg som skrivs bara för skrivandets skull. Erkänn att jag har rätt.
    Nollvision i skogen

  8. #8
    Lite OT, men kunde inte låta bli att komma in och försöka förklara...


    Kan bara svara för min teori och tankar när folk säger att de ska söka:
    HUR ska man annars kunna lära sig någon om man bara frågar sådana "enkla" saker man kan finna i forumet eller just på nätet? MÅNGA (Läs: Många INTE alla!!) är väldigt bekväma av sig. Så bekväma att de inte spiller den tid att ens försöka leta efter svar på olika frågor själva. Visst finns det svåra frågor som inte t.ex forumet kan svara på.

    Lika mycket som du är trött på dessa du kallar "meningslösa" inlägg - lika mycket anser dessa personer, som försöker hjälpa och råda, att det finns en sök-funktion i forumet. Dessa personer KAN ju anse frågan var obefogad, dum, meningslös eller just att frågan tagits upp ett otal gånger.

    Personligen anser jag att de flesta som "dirigerar" dessa personer till just sök-funktionen gör detta vänligt OCH bestämt. Så misstolka mig inte om du tror att jag försvarar de som kör med sarkasm när dessa otaliga frågor ställs om och om igen.

    Så om du vänder på saken: Hade dessa personer, som ställer fråga/frågor som finns på ett otal platser i forumet, kollat efter, hade det således inte funnits så många trådar. Right!?

    Så på tal om att vissa ska "hålla käften" eller inte, kan vi orda en del om. Försök ha förståelse för detta - lika mycket som folk med sarkastiska svar måste ha. Annars kan _NI_ som känner er manade/träffade kolla på denna länk:
    http://www24.brinkster.com/marjaleena/empatins_makt/
    Tänk på att ALLA är vi barn i början.

    Så om du har rätt eller inte, är upp till var och en att avgöra.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  9. #9
    Bra skrivet TouchMan65.

  10. #10
    Men är det inte crews jobb att tillrättavisa? Det enda jag egentligen retar mig mest på är alla baksäteschaförrer som leker crew. Men nu pratar vi inte mer om det. Det får vara hur det vill, så olidligt är det ju inte hur det än är. :-)
    Nollvision i skogen

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss