Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 54

Ämne: Boxer !!!

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av escobar
    e det förbjudet att diskutera rykten
    Ja, läs längst upp:

    "Mass-trådar med frågor som "när kommer nya filer?" eller som bygger på lösa rykten undanbedes!"

    :roll:

  2. #12
    mycke bra LÖSA rykten undanbedes ..!!!!
    men om nästen ett helt forum snackar om de så tycker inte jag att de e så LÖST

  3. #13
    Det har väl mer med sanningshalten att göra?

    edit: eller åtminstånde trovärdigheten?

  4. #14
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    Citat Ursprungligen postat av escobar
    mycke bra LÖSA rykten undanbedes ..!!!!
    men om nästen ett helt forum snackar om de så tycker inte jag att de e så LÖST
    Nej, men så är det endast en pesrson som bekräftar detta.....så trovärdigheten hos denna personen är i mina ögon = 0 , men jag kan givetvis ha fel....
    skulle ni tro på mig om jag skrev ett inlägg att jag har ett fungerande funcard till boxer.....
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  5. #15
    helt klart ...
    med det e en tolknings fråga vad man anser vara lösa ryckten

  6. #16

    Re: Boxer !!!

    Citat Ursprungligen postat av escobar
    vet i fan om det stämmer men inne på guldkort snackas det Hejvillltt om att det ska vara löst med p kort till boxer

    så min fråga e om någon här inne känner till något om de??
    hemsida??

  7. #17
    P-son : Vi skulle isf BEORDRA utdelning av EFTER att vi fått bevis på de.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  8. #18
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Rykten ifrån c4free, guldkort eller liknande dagisnivåställen = -100% trovärdighet (Ja jag vet att det igentligen inte är möjligt men så är det)!

  9. #19
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    P-son : Vi skulle isf BEORDRA utdelning av EFTER att vi fått bevis på de.
    jo det är klart, jag menar bara att det är j*****t lätt att skriva ett inlägg, och på så sätt sätta "griller" i huvudet på en massa folk....ne, håller med T-bird, upp till bevis , kort i handen o bild på tv´n........ :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  10. #20
    Citat Ursprungligen postat av P-son
    Nej, men så är det endast en pesrson som bekräftar detta.....så trovärdigheten hos denna personen är i mina ögon = 0 , men jag kan givetvis ha fel.....
    Ni som har läst mina inlägg på gk har nog förstått att jag har samma inställning som P-son.. Så det är skönt att det inte blir samma hysteri här som där, så fort någon skriver något där blir andra som galna och det accepteras...

    Sen finns det ju även ett exempel här på att alla inte har rent mjöl i påsen när dom skapar rubriker - badboy - say no more...

    Fortsätt med er hårdare stil crew, det vinner vi alla på!


    edit : stavning..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss