Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 54

Ämne: Boxer !!!

  1. #21
    Inte för att få upp några förhoppningar. Men det ryktas hejvillt ute på de europeiska forumen om att C+ France (Seca2) och ART (via2 samma som Boxer) skulle vara knäckta och kommer att släppas filer till alla moduler inom en snar framtid (veckor).....

    Vet absolut ingenting om sanningshalten i detta.

    /soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Kort i handen och bild på TVn.
    Borde det inte vara kort i boxen och bild på TVn?

  3. #23
    Jisses vad den här tråden svällt :shock:

    Rykten och spekulationer är inget vi gillar och det är inget som gagnar någon av oss.
    Att sen sitta och spekulera i vad som sägs (och spekuleras) på andra forum är fullständigt meningslöst, det blir bara rena skvaller snacket.

    Det som är bra för Boxers del är som tony_soprano säger att ART bytt till PC2.5
    Det är en provider som det finns ett STORT begär efter så där finns det draghjälp att få.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #24
    Hmmmm intressant. ART 2.5, vad betyder detta??? Men ju större, desto bättre - helt klart.

    Sedan resonerar jag såhär om B*xer, v*a eller andra system : Sålänge det inte finns belägg för det som ryktas, kan inte jag ta det p fullaste allvar - än mindre om det är någon som skrivit få inlägg i forumet. Det är ju oftats dessa som ställer till dessa rykten vad jag fått erfara under min tid.

    Ex : Det finns så mycket som är "gratis" på nätet enligt mail man får och annan spam. När man väl kommer till den tilltänkta länken är det INTE gratis, hur blir man då? Jo : Pissed!! Fattar ni?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #25
    Ingen behöver hålla i hatten ännu.När det gäller boxerkort.
    Det har inte blåst igång något ännu.

  6. #26
    - Kort i handen och bild på TVn sa Bill
    - Javisst sa Bull...

    Btw så kommer det nya avsnitt med Sopranos, de e bra!! :roll:
    "She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]

  7. #27

    Funkande orginalkort

    Var hemma hos en kompis idag och han har satt i sitt gamla orginalkort som han slutade betala till för 1 1/2 år sedan då han köpte ett piratk.
    Hur kan detta funka :?:
    Han fick in alla kanaler, TV 4+ och filmkanalerna mm .

  8. #28

    Host

    Bull.....

  9. #29
    Varför skulle de funka? det är ju en anna kodning!
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  10. #30
    Citat Ursprungligen postat av alvar
    Nope!! Inte än iaf. Men jag har följt utvecklingen på GK.

    Bara och hoppas på det bästa. :lol:
    Var hittar jag gk nånstans???
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss