Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: 1:- paket (mottagare med abb)

  1. #1

    1:- paket (mottagare med abb)

    Tja!

    Snart har jag haft mitt abb i ett år, och eftersom jag har sagt upp det i god tid så har jag möjlighet att skaffa ett "gratis-"paket.

    Tanken är att lura Boxer på lite deg, plus att jag får en till dekoder till videon, landet eller nåt alldeles gratis.

    Så...nån som sett lite billiga paket?
    Sett att Expert har:
    Force 320T för 1:-
    Nokia MM 112T för 99:-

    Mer än så tänker jag inte betala.
    Någon som kan tipsa om fler?

    Tack.

  2. #2
    SIBA har Nokian för 1:-

  3. #3
    Läste om Sagem ITD64 på:
    http://www.sagem.com/en/produits-en/...v-itd64-en.htm

    Överst står det: "SAGEM ITD64 belongs to the last generation of SAGEM Digital Terrestrial TV Receivers."

    Ska Sagem sluta med markbundna mottagare eller är dom bara dåliga på att uttrycka sig? Någon som vet?

  4. #4
    Ahh Siba..tack ska surfa in och kolla där
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    Läste om Sagem ITD64 på:
    http://www.sagem.com/en/produits-en/...v-itd64-en.htm

    Överst står det: "SAGEM ITD64 belongs to the last generation of SAGEM Digital Terrestrial TV Receivers."

    Ska Sagem sluta med markbundna mottagare eller är dom bara dåliga på att uttrycka sig? Någon som vet?
    Det känns som de menar latest....

  6. #6
    Slappna av en stund med att teckna nytt abonnemang med ny box, Inom kort släpps den första tv:n med inbyggd digitalmottagare och förhoppningsvis blir den också subventionerad.

    Inte för att subventionerna är så stora, tror det är 1100:- för ett 12-månaders och 1500:- för ett 24-månaders abonnemang.

  7. #7
    Hehe, fast att få en dekoder för 1 pix mot att lägga en massa tusenlappar för en ny tv är ju inte riktigt samma sak
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  8. #8
    Inte direkt... hehe!

    Men 1:- ? Då är det på två år...eller?

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ZoN
    Men 1:- ? Då är det på två år...eller?
    Jepp.

  10. #10
    Men hur gör du med kortet då? För du får la inte 2 aktiva kort? de gammla som du har nu kommer väl att avaktiveras, när du har sagt upp de.... För du har vält inte tänkt att pröjsa 2x 159 kr imånaden va!?!

Liknande ämnen

  1. extra paket
    Av stwa i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-04-05, 21:33
  2. Tips på parabol/box-paket?
    Av sandberg112 i forum Övrigt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-01-16, 10:15
  3. Är det här ett bra paket komplett med ett M II ?
    Av X-Files i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-18, 19:46
  4. billigt paket
    Av ingedamp i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-07, 00:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss