Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: "Ingen programmerare hittat"

  1. #11
    Jag är av en helt annan åsikt, adapter är bara ytterligare en felkälla och om man inte har en med reglerad strömstyrka så kan man sabba kortet.
    Jag har alltid kört med batteri och dom räcker flera år så det är inget problem

    @Jauko
    kolla här också http://www.adteknik.se/swedish/faq.htm#8
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  2. #12
    Har du fler com-portar på datorn kankse? Då måste du kryssa i villken du annvänder till brännaren i ''Setup''

    God luck.
    --> NOLLTOLERANS <--

  3. #13
    Hej alla fina vänner, jag har köpt ny battery, häjlpte inte, har ni hört om det ä flera med nya datorer med den här broblemet, för att det fungerar på min gamla datan utan broblem alls. Jag har hämtat och installerat flera gånger men hjälper inte

  4. #14
    Jag har en sprillans ny dator endast två veckor gamal och där funkar min Mp 3,5 utmärkt. Har du kollat det jag skrev i mitt tidigare inlägg?
    --> NOLLTOLERANS <--

  5. #15
    T-bird : Sorry. Naturligtvis menade jag stabiliserad nätadapter. Har iofs inte testat det där med batteri till brännaren själv - bara via hörsägen. Bode skrivit detta oxo, men men...svårt att täcka allt.

    När jag kopplade in min MP3.5 i min nya dator funkade det helt perfekt.

    Så : Har du laddat hem systemfilerna och Multiprog 1.8 då? Samma felmeddelande? Exakt förfarande i händelsen frän början till slut?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #16
    Hej dum fråga men om man inte vet då frågar man, vilka systemfilerna, var hittarman dom?

  7. #17
    http://www.adteknik.se/swedish/downloads.htm

    Ta hem den som heter komplett installation, inte enbart .exe filen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #18
    Tack T-bird det hjälpte inte, det måste vara nån fel på burken jag får lämna tillbaks den dom få fiksa den.
    Jag provade och ändrade com1 till com2 då kunde jag kommunisera
    bännaren men det gick inte att bränna då sto att hitta inte programmerare
    Jag vet inte om den hjälper nånting.

  9. #19
    Skumt...hoppas du får igång brännaren. Inte roligt att vara förutan den om det "krisar"..
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. DM500c får ingen IP (BBB + "VOIP GateWay")
    Av didgit i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 09:17
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-27, 19:00
  3. Ingen som kan fixa till "DreamNetCast"?
    Av humlan57 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-08-28, 18:21
  4. Förslag på nytt forum "Programmerare"
    Av Xanoc i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-06, 15:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss