Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: (Den stora) Öl-tråden

  1. #31

  2. #32
    Öl är ju, precis som med whisky, mycket mycket beroende på vilket humör man är på och beroende på tillfälle och vilken mat man dricker det till, eller om man bara dricker. Jävla skillnad!

    Sitter man ett gäng polare på grillkväll, eller bara ser på hockey eller åker flotte eller något liknande där man umgås i glada vänners lag dricker jag helst Lapin Kulta eller ljus Staropramen (flasköl naturligtvis)

    Åker man på festival på sommaren vill man ha något kallt och läskande, eller om man ska gå ut en kväll och se något uppträdande av nåt slag tycker jag det passar utmärkt med något färsköl och då är det egentligen Hell som står överst på listan. Otroligt gott öl! Jag tycker att det passar väldigt bra till vilt också. Men det är u lite en smaksak.

    Kopplar man av efter jobbet, eller när man kommit tillbaks till campingen eller stugan efter man varit ut och fiskat eller dykt eller kört skoter, eller vad man nu gjort en hel dag så tar jag helst en Falcon Bayersk eller en Kilkenny (stout).

    Och sist men inte minst måste man ju nämna, och jag tycker det är skamligt att ingen sagt det tidigare i tråden, det absoluta favoritölet, konungen av alla, the great cornholio, Guinness! En Guinness passar alltid som intermission i ALLT öldrickande. En Guinness framför brasan i öppna spisen en kall stjärnklar vinterkväll slår allt!

    Det kanske är en aning klyschigt, men så är det!
    Nollvision i skogen

  3. #33
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    den här tråden börjar bli stor :lol:
    Dreambox

  4. #34
    Det är ett stort ämne..
    Nollvision i skogen

  5. #35
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Till er som enbart skriver " " etc etc.
    Använd om ni vill tillägga nåt i ert inlägg. Blir onödigt att servern ska behöva jobba extra mycket, och att det ska ta plats för att inte man orkar trycka på den knappen. Visst?

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av lejonet65
    är det någon som har varit på cypern och druckit deras inhemska Keo bland det godaste jag har druckit.
    Jodå!! Där har man varit och insupit Keo. Men den pilsnern lär man svepa, för den står sig inte i en kvart ens. :?

    Det slutade med att jag fick köpa, för dem, importerad öl. :wink:

    Men visst, Keo funkar. Men då skall den drickas kall å på 2 minuter. :lol:

Liknande ämnen

  1. MII-tråden
    Av JP 34 i forum Canal Digital
    Svar: 141
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 19:00
  2. Bil tråden
    Av darude i forum Övrigt
    Svar: 59
    Senaste inlägg: 2004-10-21, 20:10
  3. Ang.nya Comhem korts tråden...
    Av Mr.F i forum Com Hem
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2003-10-29, 16:54
  4. Tråden om nya korten?
    Av sleeptalker i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-08, 04:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss