Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: 124 kanaler på samma kort?

  1. #1

    124 kanaler på samma kort?

    Jag fick höra av en oinvigd i ämnet att en nasare sålde kort för 1500:- där man skulle få in 124 kanaler på boxer. Det är väl omöjligt med en boxer vad jag förstår...? Kan han mena ett helt vanligt m2 eller titanum, får man in detta antal på dessa kort + parabol, eller är det nåt "nytt" som inte spridit sig ännu?
    Nasaren är för övrigt mycket hjälpsam och trevlig, men surrar mycket på halvknackig svenska.

    Ett luddigt inlägg blev det och vänligen skriv inte att jag surrar med, jag vill bara reda ut hur jag får 124 kanaler enklast!

  2. #2
    :shock:
    Det är som ett 1:a april skämt från sextiotalet: Den med nylonstrumpan o färgtv.

    Hur ska man få in kanaler som inte finns :lol:

    Vill du ha 124+ kanaler så är det bara att skaffa motor till parabolen så får du fler kanaler än du hinner zappa på en kväll
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    På mitt Tmb kort/fil ser jag mer en så får in ca 1200 kanaler men alla går ju naturligtvis inte att se . De är då sirius thor å hotbird satelliterna som jag tar ner . men nog har jag bild å ljud på ca 500 kanaler lågt räknat........

    Ps de mästa är ju bara skit !!!
    De finns ju en hel del gymnastik kanaler där om man är intresserad .På (hotbirden) Bla.........
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Liknande ämnen

  1. flera nycklar på samma kort?
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-12-02, 16:57
  2. viasat och CD på samma titanium kort
    Av juan i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-02, 16:31
  3. flera system på samma kort
    Av marcusm i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-28, 18:19
  4. Samma kort olika ställen
    Av wessa i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-27, 21:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss