Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 30

Ämne: Recension av Deltasat CXCI 1105

  1. #11
    Tråkigt att du har problem Soprano. Jag har tyvärr inget tips att ge dig. Jag har den senaste mjukvaran (v522) och hade absolut inga problem att installera den. Jag gick precis som du ifrån att ha haft v521 tidigare så det borde ha fungerat. Ser att du har sökt hjälp också på deltasat.at. Det verkar finnas en del duktiga användare där och hoppas du får hjälp därifrån.
    Annars har jag samma erfarenheter som Husmor. v.522 fungerar perfekt förutom att texteningen på canlal+ är något felaktig.
    Zappa mellan kanaler är relativt långsam såsom på de flesta mottagare. Men som helhet tycker jag Deltasat är smått fantastisk för de pengar.

  2. #12
    Tänkte höra hur det gått för dig Soprano.
    Får du key 23 att funka?

    Ha de

  3. #13
    Har inte kunnat uploada någon ny mjukvara.....börjar att ge upp snart, vet fan inte vad det är för fel...ska pröva lite nya metoder.....

    MVH Soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  4. #14
    Tony Soprano: Ändrat åsikt om mottagaren eller du tycker fortfarande den är helt ok?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #15
    Det finns inget negativt att säga om denna receiver, allt funkar klockrent för mig.
    Om man får err koden efter det att man försökt uppgradera firmwaren har man stängt av den för tidigt.
    Jag fick detta meddelande men följde råd om att köra igång Delta programmet med AVSTÄNGD mottagare och ladda upp den firmware som önskas och när det sedan är dax att trycka på upgrade så sätter man på receivern. Då ska det gå med vilken firmware som helst.
    Och vänta för guds skull till det står GOOD på mottagaren.
    Hoppas detta kan hjälpa någon.
    Cheers

  6. #16
    Det skulle dock behövas att uppdateringarna till mottagaren lades upp på detta forum under "Filer", så att man slipper leta som en galning på skumma turkiska hemsidor (speciellt jobbigt är det när man som jag inte kan turkiska).

  7. #17
    Håller med husmor. Kan inte någon moderator ta tag i det?

  8. #18
    Den här mottagren gör mig allt mer konfunderad. Jag använder patch 5.34 och har editerat de senaste 21- nycklarna. Får inte det att fungera som det gjort tidigare.
    Är det någon här som fått igång conax? Kan det vara 5.34 det är fel på?

  9. #19
    Mitt funkar som det ska, om man nu vågar säga det högt...

  10. #20
    Sopranos, har du 5.34 i nu? Kan det vara den som strular?

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Ang recension av Relook 400S
    Av i forum DGStation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 15:54
  2. Deltasat CXCI 1105
    Av hajen123 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-02-07, 12:42
  3. Deltasat 1105
    Av stillfull i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-04, 18:23
  4. Deltasat CXCI 1105
    Av tony_soprano i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-10-11, 19:46
  5. [LÖST] Maximum C-802 CXCI
    Av mr.pete i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-07, 19:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss