Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Hjälp till en okunnig

  1. #1
    Gäst

    Hjälp till en okunnig

    Tjenare, är ny här på ComHit och jag undrar om någon snäll här skulle kunna berätta allt jag behöver veta inom digital-tv och vart jag skaffar de här korten ni pratar om, gold card, funcard blue car? Samt nån mottagare som helst kostar under 2000 ni skulle rekommendera. Uppskattar svar väldigt mycket .

  2. #2

  3. #3
    Det mesta finns i någon form på forumet. Använd sökfunktionen så hittar du saker efter hand. Ta en fråga i taget.

    Lycka till
    DB 7000

  4. #4
    Gäst
    Lite dum man känner sig nu när man kommer på att man kan söka, ber då om ursäkt ops: .

  5. #5
    Heh, det här är lite som problemet på irc, dc etc med IM LOOKING FOR SERIAL FOR WINDOWS XP PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! IM LOOKING FOR SERIAL FOR WINDOWS XP PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! IM LOOKING FOR SERIAL FOR WINDOWS XP PLEASE


    Inte menat som ett påhopp mot Halligalli, du får inte tolka det som det, vet själv hur jävulskt dryga många idioter kan vara när man ber dom om hjälp, har själv fått lära mig allt jag nu vet genom att testa mig fram, hade säkert besparat mig många timmar ifall nån jävel hade kunnat få tummen ur röven o skrivet ett svar på 2 rader än en klagosång o en massa förklaringar om hur sök är svaret på allt.
    Viafnatt & Roligtkort
    Kaffedigital & Säsongskortet

  6. #6
    Jag har själv nyligen lärt mig om satellitTV. Mötte en massa dryga typer här i forumet som bara hänvisade till sökfunktionen. Kan inte Comhit införa ett Newbie forum där nybörjare kan få fråga fritt?

  7. #7
    @roax66
    Läs vad fuckomatic skrev, djävulskt jobbigt att svara på samma saker helatiden, typ var köper jag m2 , titan, spöket krånglar osv......... Sök och ställ sen en välformulerad fråga så skall du se att du får svar av oss dryga typer
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  8. #8
    En FAQ kanske?

  9. #9
    Vissa personer glömmer snabbt hur svårt det var att lära sig, o vissa ids inte lära sig alls.. tungt det här

    En FAQ vore nog en bra idé.. jag ställer gärna upp o bidrar med det lilla jag kan

    (tror fan jag utvecklat nån form av latrövdyslexi nu på slutet alltså, blir fan rädd när jag ser det jag skrivit..)
    Viafnatt & Roligtkort
    Kaffedigital & Säsongskortet

  10. #10
    Köp mp3,5 eller en usb 3,5-3,6 pris vänlig 700 kr
    köp m2 kort rpis 400-450 kr från keycard dk eller här i sverige alm eller paranbolexperten mm.Läs guiderna här på boardet ladda även hem brännar program här från bordet sen är du igång ..........

    Ps hoppas du har en conaxmodul i mottagaren annars så kostar en ca 800 kr.........
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Liknande ämnen

  1. Dum fråga från en okunnig!
    Av PH2 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 22:05
  2. Hjälp med cam till cs
    Av lojden i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 00:13
  3. Hjälp Till Emu 22 Zip
    Av dasse i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 09:39
  4. [LÖST] hjälp till en färsking!
    Av stefan-m i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-23, 12:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss