Sidan 2 av 7 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 61

Ämne: Garanti?

  1. #11
    RiJo har tydligen svårt att skilja på mars och april!!!?

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av RiJo
    Eftersom jag inget kan göra mer än att vänta så får jag väl göra det ett tag till, idag är det den 28 mars iaf... Ett år sedan boxer "släcktes ner" och om nu garantitiden är slut får vi väl hoppas att något börjar hända här inne snart.

    Edit: Kom precis på att det är en månad kvar om det släcktes ner i april förra året, hehe.
    28 mars idag, får se vad som händer nu då. Garantin är väl slut om den inte är förlängd?
    ..::RiJo::..

  3. #13
    rimligtvis bör ett år ha gått 00.00 i natt.....

  4. #14
    Tror ni verkligen att det är pga boxers garanti (om det nu finns en sådan) som gör att det inte finns en enda lösning till t ex ART-sport och andra större providers?
    Det kommer ingen lösning imorgon om det är det ni tror.. första lösningen blir INTE på boxer.

    Det finns porrkanaler och sport som lockar de kommerciella piraterna mer än lilla boxer!!

  5. #15
    Spekulationer, spekulationer...igen........när fakta presenteras ska vi vara glada. Ja nöjer mig inte med "glädjekalkyler", gör ni?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av febster
    Tror ni verkligen att det är pga boxers garanti (om det nu finns en sådan) som gör att det inte finns en enda lösning till t ex ART-sport och andra större providers?
    Det kommer ingen lösning imorgon om det är det ni tror.. första lösningen blir INTE på boxer.

    Det finns porrkanaler och sport som lockar de kommerciella piraterna mer än lilla boxer!!
    Jag vet mycket väl att bara för att boxers garanti gått ut så kommer inte att flöda fram, men man kan ju alltid hoppas. Vem vet, det kanske sitter någon som knäckt det som bara väntar på att garantitiden ska rinna ut så han kan sprida sina koder, hehe. Jag håller hoppet upp iaf.
    ..::RiJo::..

  7. #17
    Jag har hittat några filer, som tydligen ska vara till boxer, var kan jag ladda upp de?

  8. #18
    ja kan testa dom...
    pm:a mig

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av peter57
    Jag har hittat några filer, som tydligen ska vara till boxer, var kan jag ladda upp de?
    Ge oss adressen där du hittade filerna istället. Nej förresten du behöver inte göra det besväret, eftersom filerna ändå inte fungerar....

  10. #20
    Citat Ursprungligen postat av Thåström
    Citat Ursprungligen postat av peter57
    Jag har hittat några filer, som tydligen ska vara till boxer, var kan jag ladda upp de?
    Ge oss adressen där du hittade filerna istället. Nej förresten du behöver inte göra det besväret, eftersom filerna ändå inte fungerar....
    Tack så mycket... Skit i det då.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss