Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Resultat 101 till 109 av 109

Ämne: m2 ute nu

  1. #101
    Ja får nått fel me LC 90 lr va dt står...nån som känner till?

  2. #102
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jofis
    Ja får nått fel me LC 90 lr va dt står...nån som känner till?
    Stanna programmeringen efter det felet eller fortsätter den?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #103
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Citat Ursprungligen postat av jofis
    Ja får nått fel me LC 90 lr va dt står...nån som känner till?
    Stanna programmeringen efter det felet eller fortsätter den?
    Den stannar inte...men du har redan löst mitt problem med mII_OLD Fick igång det efter många om och men Tack för en underbar support

  4. #104
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Trevligt
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #105
    Jag hade också problem,körde först fix sen MII old och sedan den ny filen och det funkade iallafall inte.
    Hämtade hem filer från funfiles sen funkade det.

  6. #106
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Vilka filer snackar du då om?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #107
    På deras sida finns det ett paket med en gammal och den nya filen.När jag laddade hem den gamla filen och sen la in den nya så funkade det direkt.

  8. #108
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    ni som säger att Danskarna ger kass service ni är dumma, när dem ger oss filer blir ni glada och tacksamma, när dem inte kommer fram med en fil efter 24 timmar då blir ni helt arga och annat. Ni ska va tacksamma att vi ens får några filer alls.
    Nu är det så att vi har betalat en slant till danskarna istället för till CD.
    Om du tror att ~350 spänn är billigt för kortet man får så vet man inte mycket ,det kostar max ett par tior att köpa in:wink:

    Visst är det någon som måste ta fram koderna.... men de har även gjort det till en bra affär.
    Kolla i in crackarna som fixar pc spel mm.... inte fan behöver du köpa ett kort för att spela deras crackade spel ! där har du de som är de riktiga patrioterna..
    I parabol svängen är det bara $$$$ som gäller
    vitsen med tv4free är ju fel ute om man säger så.
    Rätta mig om jag har fel.
    GOD JUL

  9. #109
    Det går ej att ladda hem den gamla filen det bilinkar bara till vad gjör jag för fel

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss