Sidan 1 av 11 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 109

Ämne: m2 ute nu

  1. #1

    M2 FILER

    Enligt stopstop så kommer det inga nya filer före 24/12.
    Det är bara o vänta. God jul på Er.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Bara att vänta på tomten då
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Jag tycker att det är kass service av Danskarna .många har ju köpt dyra kort av dem :evil:

    vet inte riktigt hur det funkar men någon gör feta $$ på kort å brännare :roll:

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ibland låter det som att ni tror att det är hur enkelt som helst att få fram nya filer och nycklar... Men det är det icke... Och vi ska inte alltid förlita oss på att M2 korten kommer att hålla i all evighet... Så det är bara att ta det lungt och vänta... Kommer det så kommer det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Jysst att någon bemödar sig att ta hem koder,men
    taskigt att det alltid blir när det är som bäst på burken...:=((

  6. #6
    Det är bra så här att det inte kommer några filer förän till julafton så kanske det är lungt på kode fronten

    GOD JUL :lol:

  7. #7
    GOD JUL ALLIHOPA PÅ COMHIT :lol: [/b]
    dreambox7020 160cm glasfiber + 90cm
    funcard . MII mp 3.6.titanium2,Dragoncam,Cryptoworks

  8. #8
    Jag har fått ett märke påskärmen men jag putsar o putsar o nu kom det fram, det var en indian :-))

  9. #9
    jag har köpt m2 kort och brännare och tycker väl att det funkar bra , fast jag har märkt att m2 filerna alltid kommer några timmar efter dom har kodat om (har förståelse att det inte är så lätt att göra filer)
    har sett att det finns filer och nycklar som kommer ganska snabbt efter omkodning så jag undrar om någon vet vad som är bäst att ha idag för en rimlig summa pengar ( kort och filer) ,för att kunna se ganska snabbt efter en omkodning ? .
    jag brukar se mycket hockey på c+ så jag har märkt att om dom kodar om före matcherna hinner koderna inte komma förrän matchen är slut

  10. #10
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Budweiser6
    jag har köpt m2 kort och brännare och tycker väl att det funkar bra , fast jag har märkt att m2 filerna alltid kommer några timmar efter dom har kodat om (har förståelse att det inte är så lätt att göra filer)
    har sett att det finns filer och nycklar som kommer ganska snabbt efter omkodning så jag undrar om någon vet vad som är bäst att ha idag för en rimlig summa pengar ( kort och filer) ,för att kunna se ganska snabbt efter en omkodning ? .
    jag brukar se mycket hockey på c+ så jag har märkt att om dom kodar om före matcherna hinner koderna inte komma förrän matchen är slut
    Det är M2 som det kommer till snabbast.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss