Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 54

Ämne: 11 Januari stämmer det.

  1. #21
    Jag tror så här: Antingen är snacket om oenighet bland PDK:arna ett svepskäl för att komma ur knipan om det inte längre går att extrahera OP:s ...ELLER så får vi i framtiden fortfarande läsa:

    We are still kicking ass.......
    M-II is still ready to support Conax
    so dont talk rubbish about our cards.
    We at least give out files for FREE. :wink:

  2. #22
    jag tycker att volvo 3 inte har på denna chatt att göra, med sin inställning till m2 korten.

  3. #23
    Jag är helt eni med dei triax.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av triax
    jag tycker att volvo 3 inte har på denna chatt att göra, med sin inställning till m2 korten.
    Ge honom en chans han har det inte lätt, någon har lurat ju på honom en Volvo :lol:

  5. #25
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Jaså, jag visste inte att här bara fick finnas m2-asskissers?! Om ni sedan inte förstår att m2 förstör det är ju erat problem, det får vi kanske se på tisdag
    Min gissning är dock att det tar någon vecka till.

  6. #26
    Et enkelt spørsmål klarer MII kortene cas 7? Hver gang det er kodeskift så må os oppdateres på MII kortene!!

  7. #27
    Nu är jag ny här på forumet och kan inte alla funktioner ,hur dom funkar när man citerar någon typ men jag skulle vilja be Volvo3 vidare utveckla sitt resonemang ÄR väldigt nyfiken på hur DU tror saker och ting funkar??? :evil:

    Med saker och ting menar jag naturligtvis piratkort för det är väl de vi snackar om,men du kanske vet nåt som vi andra inte vet :?:

  8. #28
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Jag VET hur saker och ting fungerar men det är inget som jag tänker ägna någon längre tid för att förklara för er.
    De av er som har lite mer innanför pannbenet klurar helt själva ut vad jag menar och resten bryr jag inte mej om!

    Dessutom vet jag en jävla massa som inte ni vet och tro det eller ej så vet ni garanterat ännu mycket mer om saker jag inte vet ett skit

  9. #29
    Men du...om du häver ur dig "obegripliga" meningar så får du väl räkna med att få följdfrågor? Kan du inte hantera dom så....kan man ju vara tydligare första gången eller hålla skrivfingrarna från tangentbordet.

    imho

    Är f.ö. själv inte ett dugg insatt i satellit-systemens varianter på gratistittande eller försök därtill, eftersom jag inte har (och inte heller tidigare haft) parabol, så jag försöker inte ens tolka ditt inlägg.

  10. #30
    Tog Combo-boxen den 16 Augusti med deras kort som är "guld" på framsidan. Jag har inte fått något brev om kortbyte.

Liknande ämnen

  1. Stämmer denna websida?
    Av Nicepoz i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 19:07
  2. Canal Digital stämmer TV4!
    Av Logh i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-13, 14:25
  3. Stämmer detta???
    Av Gsson i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-27, 09:32
  4. Info om Dreamcard, stämmer det?
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-14, 00:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss