Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 54

Ämne: 11 Januari stämmer det.

  1. #1

    11 Januari stämmer det.

    Har läst på annat inlägg att den 11 januari kommer Canal+ sluta funka på dem som har piratkort. Undrar om det stämmer och varför kommer det sluta funka. Finns det ingen lösning.

  2. #2

    Mange rare rykter om kortbyttet !

    Ett er ihertfall sikkert at c.d jobber for å forbedre sitt system oppimot -
    sikkerhet osv.Hva grunnen eksakt er denne gangen for å bytte ut så mange kort får vi bare vente å se med til etter 11-janur f.eks.
    Vi vet alle at pirat kort er en gode vi har ikke noe vi kan ta som en selvfølge. Personlig tror jeg det skal mer til enn å bytte ut noen orginalkort til før tileksempel,M-11 og Titan ikke kan brukes mer.
    Men en vet aldri med sikkerhet.Uansett er jeg kjempetakknemelig for den servicen det har vært med M-11 kort som jeg har brukt. :smile:

  3. #3
    Jo det stämmer mII och andra kort kommer inte att fungera med deras nya kort blir det heller inget strul när dom kodar om och det kommer dom att göra varje dag från 11januari.Har själv fått nya kortet .

  4. #4
    dessa rykten och spekulationer klarar vi oss utan!
    samma rykten gick för ett år sen jag fick nytt kort och ett likadant brev men M-II funkar fortfarande.

    Anledningen till att dom byter ut kort är att det har kommit ut en serie med au-kort. Det är den serie med orginalkort dom byter ut nu.

    MVH, JB
    Dreambox 7020s, Gemini 3.30

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Nej, dom byter kort för att försöka döda alla piratlösningar!
    Och jag bedömer det till 90% troligt att dom lyckas. För alla riktiga hobbyhackares skull hoppas jag att åtminstone m2 blir utslaget för lång tid framöver.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av James Bond
    dessa rykten och spekulationer klarar vi oss utan!
    samma rykten gick för ett år sen jag fick nytt kort och ett likadant brev men M-II funkar fortfarande.

    Anledningen till att dom byter ut kort är att det har kommit ut en serie med au-kort. Det är den serie med orginalkort dom byter ut nu.

    MVH, JB
    Jag håler med dig.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av amiga56
    Jo det stämmer mII och andra kort kommer inte att fungera med deras nya kort blir det heller inget strul när dom kodar om och det kommer dom att göra varje dag från 11januari.Har själv fått nya kortet .
    Jasså.. och det vet du?!?

  8. #8
    en del har ju begåvats med att kunna se in i framtiden

    hela denna diskusionen med samma teroier var det vid förra stora kortbytar dagen
    **** kom ihåg, google är din vän ****

  9. #9
    Folk har väl inget annat o göra än att sprida rykten och spekulationer i dessa mörka vintertider.

  10. #10
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    jag blev kund hos cd, för ett par/tre månader sen, och fick säkert deras nya kort - helblått kort. Inte har det gjort att m2kortet funkar sämre.

Liknande ämnen

  1. Stämmer denna websida?
    Av Nicepoz i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 19:07
  2. Canal Digital stämmer TV4!
    Av Logh i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-13, 14:25
  3. Stämmer detta???
    Av Gsson i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-27, 09:32
  4. Info om Dreamcard, stämmer det?
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-14, 00:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss