Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: **OPOS ÄR DET NYA KORTET SOM GÄLLER ELLER ??

  1. #1

    **OPOS ÄR DET NYA KORTET SOM GÄLLER ELLER ??

    Läste detta på en opus kanal........ Nu undrar jag vad d+ är för kanal?? Det verkar ändå hända saker runt opos kortet..En fråga till vilken brännare ska man ha för opos ??Vet att opos vart på tråden förr men lite uppdateringar vore ju fint..Så om jag kan få lite mer nya fakta så vore det snällt..Hälsningar Mirage


    Hi,

    just uploaded the 3in1 Seca file.

    Fixes are:

    D+: Key 0C added
    Cyfra: Some channels fixed like Hallmark (thx to all user for the reports!!)


    The Xin1 is also fixed:

    D+: Key 0C added
    Cyfra: Some channels fixed like Hallmark (thx to all user for the reports!!)
    Irdeto: C+ Netherlands (thx to all user for the reports!!)
    Polsat
    and a lot more (thx to all user for the reports!!)

    First the Xin1 for Conax, for FreeCam will follow pretty soon.

  2. #2
    Jag kan ju ha fel men vad jag har försått så funkar väl bara OPOS kortet till icke nordiska kanaler, emn som sagt jag kan ju ha fel. Kanske någon annan har bättre information att dela.
    Egen parabol, Samsung 9500 AY, MP 3.6, MII, Titanium, Goldkort

  3. #3
    Finns väl ingen större anledning att skaffa ett OPOS, det finns andra kort som kostar hälften och klarar samma sak
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Jag är helt enig med T-birt
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  5. #5
    se på inlägger "billig tv" på övrigt! 129,- för bra TV!

    värt att satsa?

    för mig lutar det åt dehållet!
    ....im not lost, im on adventure.....

  6. #6

    Re: **OPOS ÄR DET NYA KORTET SOM GÄLLER ELLER ??

    Citat Ursprungligen postat av Mirage
    Läste detta på en opus kanal........ Nu undrar jag vad d+ är för kanal?? Det verkar ändå hända saker runt opos kortet..En fråga till vilken brännare ska man ha för opos ??Vet att opos vart på tråden förr men lite uppdateringar vore ju fint..Så om jag kan få lite mer nya fakta så vore det snällt..Hälsningar Mirage


    Hi,

    just uploaded the 3in1 Seca file.

    Fixes are:

    D+: Key 0C added
    Cyfra: Some channels fixed like Hallmark (thx to all user for the reports!!)


    The Xin1 is also fixed:

    D+: Key 0C added
    Cyfra: Some channels fixed like Hallmark (thx to all user for the reports!!)
    Irdeto: C+ Netherlands (thx to all user for the reports!!)
    Polsat
    and a lot more (thx to all user for the reports!!)

    First the Xin1 for Conax, for FreeCam will follow pretty soon.
    Allt detta som står här kan du få med ett titanium kort oxå..
    Som sagt dessa grejer e inga nya grejer.. allt som händer här har funnits till titanium länge

    D+ är spanska canal + paketet.,,

  7. #7
    suck då måste man kunna spanska då eller ?? Nää inte fasen orkar jag dra mig ut och vrida på parabolen..Tillräckligt jobbigt att sätta på frugan 1 gång om året...Skål gubbar... :lol:

  8. #8
    hahaha...SKÅL På dig..

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Mirage
    suck då måste man kunna spanska då eller ?? Nää inte fasen orkar jag dra mig ut och vrida på parabolen..Tillräckligt jobbigt att sätta på frugan 1 gång om året...Skål gubbar... :lol:
    :lol: :lol: :lol:

    //Sailor

Liknande ämnen

  1. MII eller Opos?
    Av Last Man On Earth© i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 19:39
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 11:33
  3. Opos
    Av rishult i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-07, 12:15
  4. OPOS fil
    Av tonu i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-28, 13:50
  5. opos
    Av hello i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-06, 18:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss