Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: "Tvbolagen vinner"

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    164
    Tackad
    1 gånger

    db

    jag delar inte kort med någon men har ett flertal kanaler med db

  2. #12
    Jag är inte snål bara fattig...Sliten nu också fattar inte varför alla tror man är snål bara för att man inte har ett abonemang är ni avundsjuka för att ni har ett eller ??..Som jag ser det så finns det massor av anledningar..Det kan vara av ren princip...Det kan vara för att man hellre köper glass till barnen..(hmm)..Det kan vara för att man inte vill binda sig till något..Det kan vara en protest på det sättet som dom har..Det kan vara för att man vet att om man nu skaffar ett abbonemang så fastnar man och kommer aldrig mer därifrån..Det kan vara för att man inte vill göra piratknäckarna arbetslösa var och en behöver en hejarklack..Heja pdk föresten...Nåja listan kan göras oändlig..Det enda är väl att jag inte tycker att man ska beskylla någon för att vara det ena eller det andra för det tycker jag är upp till var och en..Inte faan springer jag till grannen och säger din snåle faan näär han nu inte har råd att sätta på orginalfälgar på sin bil...Näää nu sliter frugan i mig skål grabbar

  3. #13
    Det är upp till var och en vad man vill lägga pengar på men vill man inte betala så ska man inte heller beklaga sig för att man inte kan se.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Johan
    Det är upp till var och en vad man vill lägga pengar på men vill man inte betala så ska man inte heller beklaga sig för att man inte kan se.
    kunde inte sagt det bättre själv!

    Hämtade just ut nya verktyg för 30 000,-.......... :roll:
    ....im not lost, im on adventure.....

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss