Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Resultat 51 till 57 av 57

Ämne: ComHit Poker Challenge!

  1. #51
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    För mig gör det det?
    Skumt. Står även att det är du som skrivit senaste inlägget, oavsett vem som skrivit det.

    @svampbob:

    Hmmm, jag minns inte vem som vann, men det borde stå någonstans i den här tråden. det får du faktiskt leta upp själv. :P

    Tror vi var 12 eller 14 pers? Minns inte riktigt. $5 i insats per skalle, 50% går till vinnaren, så $30-$35 i runda slängar kan jag gissa att vinsten hamnade på.

    Rätta mig gärna någon om jag är ute och cyklar.

  2. #52
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    tror faktiskt inte det står i tråden.


    ja fan det har du rätt i, kollar man i forumet så ser det ut som jag skrivit det senaste.
    Men kollar man på den rullande "senaste inläggen" på portalen så ser man den riktiga skribenten.

  3. #53
    Jag kan tillägga att det är likadant för alla inlägg i en klistrad tråd, inte bara denna, alla klistrade har den första postens datum plus anvnamn

    På index sidan lyser forumavdelningen gul = olästa inlägg, går man sen i i den avdelningen så syns det inte att någon postat i ett klistart inlägg utam man får leta efter det :shock:

    Tror att denna "feature" uppstod vid senaste databasstrulet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #54
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    hmm får kolla på det lite sen då

  5. #55
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Dock ser jag om man tar "Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök" så ser man vem som har postat.. så gör jag iaf jämt, därför jag inte märkt :P

  6. #56
    Dags för en pokerkväll? Igen?

  7. #57
    Citat Ursprungligen postat av PH2
    Dags för en pokerkväll? Igen?
    Det tycker jag oxå och det snarast det var ett tag sen sist
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

Liknande ämnen

  1. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 17:18
  2. Comhit poker tour
    Av Thåström i forum Övrigt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-03-16, 14:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss