Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 26

Ämne: "Gratis"visning Juni-Juli

  1. #1

    "Gratis"visning Juni-Juli

    Fick trevligt samtal av Canal digital som informerade att jag som har lokal abonnemang får tillgång till alla deras canaler i 2 månader start 1 juni sedan släcks det ner. Jag får ett samtal från dom om jag vill ändra mitt abonnemang.
    Dom skulle skicka brev om det och jag behövde göra ny kanalsökning.

  2. #2

    Re: "Gratis"visning Juni-Juli

    Citat Ursprungligen postat av DICKAN
    Fick trevligt samtal av Canal digital som informerade att jag som har lokal abonnemang får tillgång till alla deras canaler i 2 månader start 1 juni sedan släcks det ner. Jag får ett samtal från dom om jag vill ändra mitt abonnemang.
    Dom skulle skicka brev om det och jag behövde göra ny kanalsökning.
    Till mig ringde dom härom kvällen, frugan svarade jag jobbade och hon glömde tala om för mig att cd hade ringt. Fick idag med posten bekräftelse och jag var "många" glad.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    323
    Tackad
    1 gånger
    Lokal abonnemang, vad menas med det?
    Är det basutbudet som åsyftas?

  4. #4
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  5. #5

    Re: "Gratis"visning Juni-Juli

    Citat Ursprungligen postat av DICKAN
    Fick trevligt samtal av Canal digital som informerade att jag som har lokal abonnemang får tillgång till alla deras canaler i 2 månader start 1 juni sedan släcks det ner. Jag får ett samtal från dom om jag vill ändra mitt abonnemang.
    Dom skulle skicka brev om det och jag behövde göra ny kanalsökning.
    jag har också lokalab men inte har jag fått nån erbjudan är det kanske ett skämt

  6. #6
    huuu... local kostar ju 499kr per halvår! Inte mer än rätt ni får lite "gratisvisning" då. De kan ta betalt C+!

  7. #7
    jag har inte heller hört något!
    någon annan?

  8. #8
    inget här heller..........!
    =(
    ....im not lost, im on adventure.....

  9. #9

    Re: "Gratis"visning Juni-Juli

    Citat Ursprungligen postat av DICKAN
    Fick trevligt samtal av Canal digital som informerade att jag som har lokal abonnemang får tillgång till alla deras canaler i 2 månader start 1 juni sedan släcks det ner. Jag får ett samtal från dom om jag vill ändra mitt abonnemang.
    Dom skulle skicka brev om det och jag behövde göra ny kanalsökning.
    de var nog ett stort skämt

  10. #10

    Re: "Gratis"visning Juni-Juli

    Citat Ursprungligen postat av karl48

    de var nog ett stort skämt
    Absolut inget skämt, C+Swe, C+Film1, C+Film2, C+More Film samt C+Sport fungerar fint hos mig med lokalabb.
    Jag testade först på eftermiddagen men då gick det inte däremot nu när jag kom från jobbet kunde jag få in dom. c-c c-c c-c

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-03-03, 13:54
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss