Sidan 7 av 9 FörstaFörsta ... 56789 SistaSista
Resultat 61 till 70 av 83

Ämne: Funcard (Slipstream100) som funkar i Nokia 212t?

  1. #61
    @jbey
    Det kan mycket väl vara skillnad på ett GK och slipstream om det kommer från ett icke aktivt abb.

    Skillnaden är att ett GK aldrig utvärderar CustWp (2 sista i ditt UA).

    I slipstream måste dom vara rätt annars ingen uppdatering :-(

    Innan du börjar labba med CustWp så kolla att kortet funkar genom att manuellt lägga in aktuella OPnycklar, får du bild vet du att kortet är OK.
    Om du inte får bild så får du berätta exakt vad du gör och vilken brännare + progg du använder.

    Sen har du två alternativ, skaffa fram MK med tillhörande SA/UA som fungerar eller testa alla CustWp från 00 till FF (256st) minst en av dom fungerar eftersom du säger att ditt GK uppdaterar.

    Annars kan du fortsätta köra på ditt GK

  2. #62
    @T-bird
    jag får bild utan problems guld funkar au men inte func och jag vet att kortet är ok har testat 2 olika func med samma resultat. sen även gjort test på c**h** och det funkar utan problem på icke aktivt abb. sen på v**s**
    och det funka inte på ett aktivt abb??? förstår du mitt dilemma snacka om pesonlighetsklyvning man sitter med??
    //Jbey

  3. #63
    Nu blir jag förvirrad :shock:

    Vi är i boxer forumet, vad vill du göra kort till, du snackar nu om Comhem och Viasat

    Om det är nått annat än boxer du vill ha hjälp med så öppna en ny tråd i rätt forum, så fortsätter vi där

  4. #64
    Jag skall ha till boxer, ville bara påvisa att jag testa mer än på det och det andra som funka och inte....
    //Jbey

  5. #65
    Eftersom du inte har en giltig CustWp så gör vanliga Funvxs1.20 filer istället för Slipstream.

    Dom funkar precis som GK enda nackdelen är att det inte finns remote

  6. #66
    Okej det skall jag testa det oxå man tackar för hjälpen T-bird
    //Jbey

  7. #67
    Kan man använda Guldkort till att programera in slipstream så att det funkar med Nokia 212T ?

    Hur går man? har letat i guiderna men ej funnit något svar.

  8. #68
    Slipstream fungerar bara till funcard

  9. #69

    Pinkoder till 212t?

    Har precis gjort ett funcard med slipstreamkoder efter spelets alla regler.

    När jag kommer till det här med att knappa in pinkoder i CA meyn så undrar jag vilka koder som ska användas?

  10. #70
    Samma som till guldkort.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Problem med Funcard + Nokia 212T
    Av Oldgold i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 13:52
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 12:35
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-08, 17:27
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-24, 20:55
  5. Slipstream100 och Nokia 212T??
    Av Tihmoc i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-24, 19:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss