Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: "Kortfel"

  1. #1
    saabaero
    Gäst

    "Kortfel"

    Hej på er.
    Jag har ett problem. Vi har brännt tre kort till min sagembox. ALLA tre visar medelandet-"Kortfel , kontrolera att kortet sitter rätt" Kortet sitter rätt och är brännt rätt. Vad kan vara fel. Snäälllla, hjälp.
    :-(

  2. #2
    $k8ir8
    Gäst
    du kan ju börja med att berätta vad du använt för kort, vad du brännt för filer och med vilket program?

  3. #3
    saabaero
    Gäst
    Det är inte jag som bränner så så mycket info har jag inte , tyvärr. Kanske du kan ,om det inte är för mycket besvär, ge mig de rätta sakerna. Det är ett guldkort som ska koda om sig själv. Allt börja med att boxen blev låst i 24 h, men det vet du redan antar jag. :wink:

  4. #4
    $k8ir8
    Gäst
    24-timmarslåsningen för remotekoder beror inte på kortet utan på ny mjukvara i boxen och det blir ingen skillnad för att du bränner om kortet...

    vad du däremot behöver för att göra ett kort är:

    ViaFM (och patch)
    MorpHex
    Multiprog

    För guldkort funkar Geo34 alldeles utmärkt i de flesta fall (om inte alla).

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss