Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 36

Ämne: windows XP

  1. #11
    Kan det vara värmeproblem? Då den verkar fungera längre när den är avkyld ordentligt. Prova att plocka bort locket så den håller sig lite kallare. Kolla att alla fläktar snurrar.

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Kan det vara värmeproblem? Då den verkar fungera längre när den är avkyld ordentligt. Prova att plocka bort locket så den håller sig lite kallare. Kolla att alla fläktar snurrar.
    Detta var det första SOM JAG TRODDE MED .Men det e inte problemet ,alla fläktear går + att jag kör med bägge gavlarna av :cry:

  3. #13
    Har du bootat med något antivirusprogram? Gärna ett som är lite vasst. Eller hur vet du att det inte är virus

  4. #14
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Har du bootat med något antivirusprogram? Gärna ett som är lite vasst. Eller hur vet du att det inte är virus
    Jag har viruskört den med Nortonantivirus.

  5. #15
    ram minnen låter troligt... där kan du komma in lite olika långt varje gång...

  6. #16
    Håller med om att Ram är troligt fel, men annars kan det ju vara nästan vilket hårdvarufel som helst. Enkelt test är att ta ur din nuvarande hårddisk och in med en annan där du gör en ny install. Går det bra är det ju antingen disk eller OP som har strejkat. Annars är det bara att testa pryl för pryl.............. :smile:

  7. #17
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Realmode
    Håller med om att Ram är troligt fel, men annars kan det ju vara nästan vilket hårdvarufel som helst. Enkelt test är att ta ur din nuvarande hårddisk och in med en annan där du gör en ny install. Går det bra är det ju antingen disk eller OP som har strejkat. Annars är det bara att testa pryl för pryl.............. :smile:
    OK ska testa med en annan h-disk. Hör av mig hur det går. :roll:

  8. #18
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Har nu bytt ut grafikkortet, 30min utan att den bootat om!!!!! Tror att det e rekord :lol:

  9. #19
    Ett tips är att starta datorn i felsäkert läge och därefter scanna systemet efter virus.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  10. #20

    Xp

    Är det inte så att i biosen så kan man ju ändra att cdrom körs först sen diskett men du har hårdisken som första val

Liknande ämnen

  1. Windows XP
    Av zam1000 i forum Windows
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 18:17
  2. Windows 98SE och Windows update
    Av folke i forum Windows
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 14:21
  3. Windows 98SE eller windows ME
    Av snugge i forum Windows
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-27, 07:53
  4. Windows XP
    Av Sailor i forum Windows
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-07, 20:25
  5. Ny windows EMU
    Av T-bird i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-02-17, 17:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss