Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: windows XP

  1. #31
    har du bockat av starta om automatiskt,är det avbockat kan du ev få felmeddelande

    Den här datorn >egenskaper>avancerat>start och återställning>bocka av starta om automatiskt omstart

    gå in på windows uppdate och ladda hem windows verktyget borttagning av skadlig programvara
    mvh
    t

  2. #32
    Sök på trojanw32.zy på google. Så kommer du rätt, men skit i det nu, virusprogget du har, kolla så det är uppdaterad, annars byt till något annat, läs på när det gäller det här viruset och liknande. Ang virusprogram så finns det en uppsjö av dom, där många här på forumet har olika åsikter om, skit i vilket, bara fixa så du har en UPPDATERAD virusprogram så tror jag att du löser det hela

    Ps den här typen av virus är jätte vanlig på typ astala........ och liknande sidor!
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  3. #33
    Hej fick liknande problem med min nya HP
    och där har hp upptäckt att det kunde vara glappkontakt i kablaget till hd (bandkabeln)
    fick även ett fenomen när jag skulle uppgradera till
    pro att den fastnade i en loop startade om sig hela tiden, provat flera ggr, har nu givit upp
    funkar fint med home edition

  4. #34
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Samoth
    Sök på trojanw32.zy på google. Så kommer du rätt, men skit i det nu, virusprogget du har, kolla så det är uppdaterad, annars byt till något annat, läs på när det gäller det här viruset och liknande. Ang virusprogram så finns det en uppsjö av dom, där många här på forumet har olika åsikter om, skit i vilket, bara fixa så du har en UPPDATERAD virusprogram så tror jag att du löser det hela

    Ps den här typen av virus är jätte vanlig på typ astala........ och liknande sidor!
    Oki ska kolla detta efter Frölundas regndans mot Luleå :wink:

  5. #35
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  6. #36
    @Elbjorn

    Vad pratar du om? har du fel i bandkabeln så hjälper det då inte att byta från pro till home ????
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Liknande ämnen

  1. Windows XP
    Av zam1000 i forum Windows
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 18:17
  2. Windows 98SE och Windows update
    Av folke i forum Windows
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 14:21
  3. Windows 98SE eller windows ME
    Av snugge i forum Windows
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-27, 07:53
  4. Windows XP
    Av Sailor i forum Windows
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-07, 20:25
  5. Ny windows EMU
    Av T-bird i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-02-17, 17:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss