Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: windows xp home

  1. #1

    windows xp home

    någon som vet var man kan få tag på en ny sådan skiva har råkat förstöra den

    har riktig lisens och allt behöver bara skivan
    **** kom ihåg, google är din vän ****

  2. #2
    Sen är jag osäker om man kan använda din Licens key på den fil/skiva du kommer ladda ner. Tror att varje skiva är bunden till sin egen Key.. Är inte 100 på det, bara nått jag tror.l
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  3. #3
    vad är igentligen skilnaden på home och pro
    **** kom ihåg, google är din vän ****

  4. #4
    Går utmärkt att använda sitt eget cdkey.

  5. #5

    Re: windows xp home

    Citat Ursprungligen postat av snugge
    någon som vet var man kan få tag på en ny sådan skiva har råkat förstöra den

    har riktig lisens och allt behöver bara skivan
    Har du ingen i bekanskapskretsen som du kan låna en skiva och göra en kopia av då, och sen köra din egen nyckel?
    Har bara sett PRO versioner på nätet.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av snugge
    vad är igentligen skilnaden på home och pro
    Använd PRO versionen, den klarar allt som home klarar, fast bättre.. Möjligen kan det vara nåt med multimedia som inte är sig likt, fast jag har aldrig använt nån home v, så jag vet inte säkert... Känner faktiskt ingen som använder nåt annan än PRO heller.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  7. #7
    mm Kör oxå med Pro..men om de går o använda sin egen key så ladda ner Pro men inbakad SP 2 (service pack 2) ..
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    mm Kör oxå med Pro..men om de går o använda sin egen key så ladda ner Pro men inbakad SP 2 (service pack 2) ..
    Det dräller med såna versioner på Internet, så det är nog bland det lättaste å hitta. Annars så kan han ju alltid söka efter Windows XP SP2 pro obevakad installation, så slipper han allt tjafs med nycklar å annat. Fast då blir det förstås en helt ny ren installation på C:

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  9. #9
    Går det inte att vända sig till återförsäljaren eller Pyttemjuk för en ny skiva mot uppvisande av din förstörda CD eller så?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Går det inte att vända sig till återförsäljaren eller Pyttemjuk för en ny skiva mot uppvisande av din förstörda CD eller så?
    det går att göra mot en ersättning på 450 kronor + moms
    **** kom ihåg, google är din vän ****

Liknande ämnen

  1. Home Plug
    Av Grolt i forum Hårdvara
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 22:45
  2. XP home
    Av karl48 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 10:19
  3. Hjälp med win xp home
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 17:01
  4. xp home!
    Av dicko i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-19, 20:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss