Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Windows XP Pro reg problem

  1. #11
    Jag förstår inte problemet. Att firman är likviderad betyder ju inte att dina licenser är likviderade. Använda dina gamla licenser på den nya firman så klart.

    Om det är piratkopior på windows XP du är ute efter så är DC eller Bittorrent ett tips. Om du inte vet hur dessa fungerar så är astalavista.box.sk ett hett tips - där finns koder och crack till dina befintliga skivor.

  2. #12

    Windows XP Pro reg problem

    LegitCheckControll.dll den har jag hittat på nätet, men inte den versionen, bara samma som jag har i datorn nu. Uppdateringar fungerar, jag har inte sagt att de inte fungerar. Jag har avinstallerat Windows Genuine Advantage så texter om illegalt OS kommer inte upp. På Pirate Bay står en kommentar att efter den uppdatering Microsoft gjorde 30 november fungerar inte längre metoden att byta ut LegitCheckControll.dll. Den finns troligen att ladda ner där för i oktober fungerade det för en glad kommentarskrivare. Nya metoder krävs troligen.
    Det key code-bytarprogram jag har, har slutat att fungera efter uppgradering med SP2. Key code viewer fungerar.
    Vill undvika att vi plötsligt måste formatera om datorerna på firman och installera om XP.

  3. #13
    Det finns en kb hos Microsoft som beskriver hur man byter serienummer... Antar att det sättet borde funka fortfarande.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Windows 7 Ultimate problem
    Av deep007 i forum Windows
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-04, 12:39
  2. windows installer problem
    Av tonu i forum Windows
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 18:57
  3. Windows XP problem
    Av Anders_79 i forum Windows
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-07-08, 18:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss