Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Resultat 91 till 96 av 96

Ämne: Teckning av Muhammed

  1. #91
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    164
    Tackad
    1 gånger
    Va det inte islam som var den fredligaste religionen i världen?

  2. #92
    Det här börjar bli lite smått löjligt nu, och då menar jag tråden. Tror ni verkligen att det var bilderna som gjorde att det blev så här? Isåfall kan jag ju upplysa om att en hel del mer har hänt där innan, lite skotten i sarajevo över det hela alltså, fast ingen blev skjuten.

  3. #93
    Citat Ursprungligen postat av electrified
    Det här börjar bli lite smått löjligt nu, och då menar jag tråden. Tror ni verkligen att det var bilderna som gjorde att det blev så här? Isåfall kan jag ju upplysa om att en hel del mer har hänt där innan, lite skotten i sarajevo över det hela alltså, fast ingen blev skjuten.
    Nää, det är ingen som tror att några teckningar ligger bakom allt det här, men nåt måste ju galningarna skylla på. Det som helt klart eftersträvas, är att försöka skapa så mycket motsättningar som möjligt mot västvärlden. Kosta vad det kosta vill för galningarna, även om det är det vanliga muslimska folket, som får lida för det. Å garanterat är det ingen av uppviglarna med makt, som fått sätta livet till heller. Dom lär säkert sitta tryggt, medans andra får utföra skitjobbet åt dom... :x

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #94
    När estonia sjönk så blev det reaktioner här. När skeppet i Egypten sjönk så blev
    det reaktioner där. Vi är olika kulturer helt enkelt. Men bilderna blir inte mindre lustiga iaf :lol:
    ___________________________
    We do not see things as they are,
    we see things as we are!!

  5. #95
    En som är bra på att göra teckningar som är slående är Lindström.

    www.bonton.se.

    //Bille
    Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

    Den som väntar på nån som har gått, väntar alltid för länge.....

  6. #96
    I grunden handlar det här nog mest om terroristorganisationer och diktaturer som muckar jihad. De använder sig av teckningarna och en lågutbildad befolkning som följer varje vink och lögn. Det är ju också det som antagligen blir tredje världskriget.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss