Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: xp mediacenter

  1. #1

    xp mediacenter

    Hej

    Jag har ett litet problem..

    Jag skulle vilja bygga en egen HTPC med xp mediacenter samt använda deras fjärrkontroll och tangentbord. Men problemet värkar vara att om man vill ha fjärrkontrollen och tangentbordet så måste man köpa en färdig byggd dator från tex hp eller liknande...

    Undrar nu om det är någon som vet om man kan köpa desssa prylar separat någonstans? tangentbordet vet jag att det går att köpa separat men ir motagaren och fjärren år svårare att få tag på.

  2. #2

  3. #3
    Tack!..


    Nu till nästa fråga =)


    För att få tv funktionen att funka via parabol så behöver man ju få in parabol signalen in i datorn.. hur gör man det på billigaste sätt? (har tillgång till en cardserver för avkodningen) så det är bara signalen in jag behöver.

    Såg nu även gratis alternativet till Win XP mediacenter.. Media portal[web:c628bd43ab]http://www.team-mediaportal.com/[/web:c628bd43ab] Är det någon som vet om Microsoft Fjärrkontroll funkar till denna pogram vara ?

Liknande ämnen

  1. mediacenter
    Av lordsgaki i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-28, 10:14
  2. mediacenter dm800
    Av Lindgren i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-10, 18:01
  3. dreambox mediacenter
    Av v8power i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 08:27
  4. Dreambox som mediacenter!
    Av piratvato i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 22:01
  5. Dreambox som mediacenter
    Av jaysan i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-09-28, 09:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss