Sidan 2 av 7 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 61

Ämne: Windows valdivering

  1. #11
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Nopp... Det är den gamla... Microsoft släppte en update på den i början av veckan... Men finns crack ute redan... Så leta fram Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.512.0.CR ACKED-ETH0 istället...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #12
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Nopp... Det är den gamla... Microsoft släppte en update på den i början av veckan... Men finns crack ute redan... Så leta fram Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.512.0.CR ACKED-ETH0 istället...
    Finns på torrentbytes...

  3. #13

    Windows Genuine Validation

    Nu bytte jag till v1.5.512.0 av LegitCheckControl.dll. Sedan gjorde jag Windows update. Då installerades Windows Genuine Validation på datorn och v1.5.512.0 blev större, 538kB i st f 509! Windows Genuine Validation går inte att avinstallera. Då bytte jag tillbaks till v1.4.393.0 och till Windows update igen. Då föreslår Windows update att Windows Genuine Validation skall installeras! Nu är det klippt verkar det! Någon kunnig till att råda oss?

  4. #14
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Då har du klöddat till det på nått sätt... Fungerar utan problem här...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #15
    DE var jag som starta tråden och för mig gick det bra med XP, fick en som är godkänd Men fick problem när ja skulle spela (tillexemel mr.bean så fick jag fram ljud men ingen bild jag vet att det är nån fil som fattas men vilken kan nån hjälpa mej det är bara i media spelarn)

  6. #16
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Testa ladda ner mediaplayer 10 från download.microsoft.com och installera om den... Annars så släng in VLC så slipper du klöddet med codecs å skit...

    Till alla som har problem med wga cracken så kan det bero på de program ni använder för att byta ut den... Kör en helt vanlig klipp å klistra istället å skriv över den gamla... Fungerar utan problem
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #17
    Nej det funkar iaf inte! vet inte varför det funkar för vissa och inte för andra. Hos mig står det att "valideringen misslyckades" men om jag klistrar in java scriptet javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all') då kan jag ladda ner uppdateringarna.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  8. #18
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmmm tror du har nått vajse med din dator då... Vad kör du för OS? 2000/XP/2003 ?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #19
    xp! och när jag skulle klistra in filen i system32 så sa den ingenting om, om att skriva över befintlig fil?.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  10. #20
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Har du ens installerat Windows Genuine Advantage Tools via windows update först?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Windows XP
    Av zam1000 i forum Windows
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 18:17
  2. Windows 98SE och Windows update
    Av folke i forum Windows
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 14:21
  3. Windows Valdivering
    Av karl48 i forum Windows
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-09-29, 11:57
  4. Windows 98SE eller windows ME
    Av snugge i forum Windows
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-27, 07:53
  5. Ny windows EMU
    Av T-bird i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-02-17, 17:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss