Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Stream av fotboll (eller annan sport)

  1. #11

    Alla Matcher Helt GRatis

    Citat Ursprungligen postat av ElFeo Visa inlägg
    Tänkte kolla om ni känner till några bra sidor där man kan hitta live-stream av framför allt fotboll. Börjar slänga upp en sjäv som tyvärr är på spanska. Abstinensen är stor när man sitter ute på landet.

    http://www.rojadirecta.com/
    Tjena Jag känner igen en ganska bra sida www.footballlivestream2.blogspot.com Jag brukar alltid gå in och titta där de sänder matcher varje dag alla möjliga fotbollsmatcher.

  2. #12
    Gå in på www.footballlivestream2.blogspot.com Det är en riktigt bra sida som jag alltid går in och kollar fotbolls matcher på, det finns alltid matche varje dag och det är riktigt bra streams på den ingett lagg eller dålig bild. Bra kvalite på denna sida även fast det är en blogspot sida. Men Men Enjoy hoppas ni tycker om det lika mycket som jag. :heheh

  3. #13
    så sjukt trött på alla roddiga gratis siter som inte leder nån vart. om man vill hitta och se fotbollsmatcher med "bra kvalitet" så kan man ju alltid pröjsa för en live stream på xxxxxxxxxxxxx. inte mer än rätt att betala för sig!

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av montecristo Visa inlägg
    så sjukt trött på alla roddiga gratis siter som inte leder nån vart. om man vill hitta och se fotbollsmatcher med "bra kvalitet" så kan man ju alltid pröjsa för en live stream på xxxxxxxxxxxxxxx. inte mer än rätt att betala för sig!
    Varför betala till någon som inte köper tjänsten? Canal+ har tjänsten C Sports och säljer t.ex. matcher i Superettan, så antingen köper man från en officiell site eller så kan man lika gärna se matchen gratis i stället för att betala någon som inte betalat för att sända matcen.

  5. #15
    kolla på xxxxxxxxxxxxxxx förvisso inte gratis men annars bra streams för många stormatcher!

  6. #16
    Att länka en gång kan man komma undan med men inte 2
    Eftersom du själv är inblandad i siten så uppmanas du att låta bli det i fortsättningen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #17

    hockey??

    Har ni några bra tips för live stream hockey???.
    Finns en live hockey channel som kostar 290 kr ( tror jag) för 3 år.
    Undrar om kvalite´n på sändningen från denna?
    Vill inte betala pengar för något som man kanske inte är nöjd med.
    Dom skriver i.o.f att man har 60 dagars ångerrätt...

Liknande ämnen

  1. Ta upp stream från annan Dreambox
    Av pelle_ag i forum Dreambox
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2014-01-06, 12:20
  2. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 20:24
  3. Stream till iPhone eller iPod Touch
    Av Comdit i forum Dreambox
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-05-08, 09:21
  4. picviewer eller annan plugin
    Av wba i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 22:06
  5. TV4 Sport - Annan distributör?
    Av Hejsan_ i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 16:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss