Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Kanalsökning utan resultat.

  1. #1

    Viasat motor och fotboll fungerar ej.

    Hej!

    Är ny på forumet.

    Kan direkt säga att jag inte är speciellt duktig när det gäller digital-tv. :P

    Nu är det så att jag äntligen fått igång mitt viasat efter att jag inte använt det på cirka 2 år :P Men Kanalerna Viasat motor och fotboll funkar inte. Jag betalar för sportpaketet.

    Har en Pace DS-230 NV box,

    så om någon vet vad felet är kan ni ju skriva det

    Tack på förhand
    //Anton

    (Har ändrat en gammal tråd, därför de första svaren inte stämmer med trådens innehåll)

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Inlägg
    435
    Tackad
    21 gånger
    lite mer info kanske vilken typ av box har du flera huvuden på parabolen disec ?????

    har du testat en annan box ????

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av joxen Visa inlägg
    lite mer info kanske vilken typ av box har du flera huvuden på parabolen disec ?????

    har du testat en annan box ????

    Nu konstigt nog lyckades jag, men nu står det att kanalen inte ingår i mitt abonnemang (på alla kanaler) . Vi betalar för alla kanaler, är det fel på kortet?

    Mvh Anton

  4. #4
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Har du inte använt kortet på 2 år så måste det uppdateras, låt det sitta i mellan en kvart -> 14 dagar.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av matkoh Visa inlägg
    Hmmm.

    Har du inte använt kortet på 2 år så måste det uppdateras, låt det sitta i mellan en kvart -> 14 dagar.
    Tack nu efter cirka 2 timmar funkar allt! Tack för hjälpen grabbar :thumbup:

    Mvh Anton

  6. #6
    Bara nyfiken på en sak.
    Varför betala för något som inte fungerar under 2 års tid? Verkar rena vansinnet enligt mig.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av addat Visa inlägg
    Bara nyfiken på en sak.
    Varför betala för något som inte fungerar under 2 års tid? Verkar rena vansinnet enligt mig.
    Varför bry dig? inte din pengar

    en liten fråga till, viasat motor vill inte starta, den ska väll ingå i sportpaketet?

    mvh anton

  8. #8
    Har du en nokiabox kan det vara svårare att få in sportkanalerna, om så är fallet så kan de hjälpa dig på kundtjänst

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Sista_Bossen Visa inlägg
    Har du en nokiabox kan det vara svårare att få in sportkanalerna, om så är fallet så kan de hjälpa dig på kundtjänst
    Nej jag har en Pace DS-230 box. kundtjänst borde kunna hjälpa mig, men har inte ork att sitta i telekö :P

  10. #10
    Är det nått viasat är bra på så är det kort telefonkö. Har aldrig behövt sitta mer än 2 min. Du får nog vänta längre än så på ett svar här...

Liknande ämnen

  1. Väldigt olika resultat på Ping sajter ?!
    Av Komaqtion i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-15, 12:07
  2. kanalsökning
    Av ynot i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 14:21
  3. kanalsökning
    Av Jojje_115 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-01, 09:15
  4. Kanalsökning
    Av Gizmo i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-09, 21:46
  5. "pajkastning" 6 matchande resultat
    Av flodis79 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-10, 16:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss