Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 78

Ämne: Stötta nu Comhit!

  1. #21
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Så nu ska de användare som inte fick "Donator" förra gången jag fixade det ha fått det nu. Gick igenom lista igår och fixa alla nya som inte var fixade. Är det någon som inte fått det och har donerat så hör av er till mig så fixar vi det
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #22
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Riktigt dåligt att inte fler kan stötta med en hundring eller så, inga donationer senaste dagarna är fan skandal.

  3. #23
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Update:
    Vi tänkte försöka uppgradera vår vBulletin licens också för att få tillgång till den nya version (4.0) och ge alla er användare en bättre upplevelse. Detta kostar runt 1500kr, så vi tänkte lägga på den på summan så får vi se hur det går.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #24
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Alla som har donerat och anget sitt användarnamn här på forumet ska nu ha fått DONATOR som status. Har du donerat och inte fått din status så dra iväg ett pm till mig med summa och datum på din överföring så ska vi fixa till det
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #25
    Donator
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    1 472
    Tackad
    77 gånger
    Semestertider...
    Jag tror säkert att många inväntar löning på fredag innan dom skickar in sitt bidrag.
    OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.

  6. #26
    Donator kermiths avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    377
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av atomized Visa inlägg
    Kom igen nu!

    Nu har det varit nollor fyra dagar i rad de senaste dagarna på insamlingen...
    Låt oss beta av de där sista 2500:- nu! Alla som inte har donerat något ännu, skicka en en hundring eller fler. Och vi som redan har gett kanske kan hjälpa till lite mera?

    Jag skickade in ett bidrag till idag utöver det jag donerat tidigare. Nån mer som tänker göra likadant?
    Jag kommer att pynta in alldeles i dagarna. Har folk lite vett i skallen så borde vi få ihop typ 40 servrar ju...
    EEh eller varför vänta, nu har jag pyntat.
    Vu+ Solo SE Version 2

  7. #27
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    Man kan inte gå dumförklara alla som inte skänkt pengar. Är det så svårt att förstå att alla har inte pengar att skänka bara sådär?
    I mitt fall finns det fler orsaker som t.ex att jag inte stöder ett forum som stödjer piratkopior av Dreamboxar t.ex.
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  8. #28
    Otroligt få som inte har råd med en drink på krogen.
    Sen om man väljer att stödja forumet är en annan sak.

    Hade man fått en varning för att diskutera kloner så hade jag inte lagt 200kr så då jämnar det ut sig
    VU+

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av Leatherface Visa inlägg
    Man kan inte gå dumförklara alla som inte skänkt pengar. Är det så svårt att förstå att alla har inte pengar att skänka bara sådär?
    I mitt fall finns det fler orsaker som t.ex att jag inte stöder ett forum som stödjer piratkopior av Dreamboxar t.ex.
    Du nyttjar forumet till dina syften men anser det inte vara värt att stödja det då enskilda forummedlemmar diskuterar sådant du inte gillar. Om alla nu tänkte som du så kommer detta forum samt andra forum försvinna.

  10. #30
    Donator kermiths avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    377
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Leatherface Visa inlägg
    Man kan inte gå dumförklara alla som inte skänkt pengar. Är det så svårt att förstå att alla har inte pengar att skänka bara sådär?
    I mitt fall finns det fler orsaker som t.ex att jag inte stöder ett forum som stödjer piratkopior av Dreamboxar t.ex.
    Nu riktade sig mitt inlägg till folk som hade vett i skallen och som använder det här forumet och inte ens kan tänka sig att lägga 10 spänn för att rädda det.

    Jag förstår att det finns en del människor som bara vill ha men aldrig vill ge, så är det bara. Se bara på originaltillverkaren av boxarna som utnyttjar människor i låglöneländer, om man nu verkligen skall gå in på etik och moral.
    Vu+ Solo SE Version 2

Liknande ämnen

  1. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 17:18
  2. comhit...
    Av zam1000 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-22, 09:22
  3. ang. comhit.net
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2004-10-12, 20:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss