Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: (7020) Får ej text på explvis Nati-Geo

  1. #1

    (7020) Får ej text på explvis Nati-Geo

    Körde länge med en äldre Gemeni men uppdaterad till en av dom senaste PLI Jade för några månader sen...
    PLI är en kanon image men jag fick inte textningen att funka på bla. History Channel, National geografic samt några till. Provade att välja Text-tv sida mha Audio knappen men fick aldrig igång det. Provade också Gsub samt nån till men inte heller där funkade texten på dessa kanaler.

    Bytte till Gemeni 4.7 och testade med GSub, ingen text på dessa kanaler... Testade BullsText, National Geo fick text men ljudet la av på vissa kanaler (känd bugg om jag inte minns fel).
    Kan nån rekommedera en bra image med fungerande textning på alla kanaler, tittar bara på 7020'an i sovrummet så det spelar ingen roll vilken image jag har så länge in/uppspelning från HD fungerar...

    Kör PLI på min VU+ med text på alla kanaler, så det finns text att hämta...

  2. #2
    razorx
    Gäst
    Lät skumt det där. Men är det inte gsub man måsta konfa med root lösen för att det ska lira?

  3. #3
    har inte ändrat lösen på boxen så det sk inte behövas om jag minns rätt...

Liknande ämnen

  1. DM 7020-si
    Av adno i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 22:34
  2. DM-7020 Text-TV ?
    Av kaziu i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 12:21
  3. Db7000/7020
    Av kärri i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 16:05
  4. db 7020
    Av bajen i forum Dreambox
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 09:13
  5. ingen text på discovery, 7020
    Av James Bond i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-07-17, 21:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss