Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 41 till 49 av 49

Ämne: Tv3hd

  1. #41
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2012
    Inlägg
    180
    Tackad
    21 gånger
    Kan de inte bara komma med en CI+ modul? Finns många bra CI+ boxar där ute. Kör Vantage VT-100 och har inget ont att säga om den. Canal Digitals CI+ modul fungerar klockrent, även HD. Kontaktar man Viasat säger de bara att det inte finns någon modul =(

  2. #42
    Tar gärna emot ett PM från någon som kan/vet någon som kan läsa ur nycklarna ur boxen som behövs för att få tillgång till Viasats HD kanaler...

  3. #43
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Ska finnas en kille i Polen som fixar detta. Kowalski har jag för mig att han heter. Däremot är det inte speciellt billigt. Googla lite så ska du se att du hittar.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  4. #44
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2011
    Inlägg
    195
    Tackad
    3 gånger
    Jag måste nog upp och justera parabolen mer till våren...


    Jag har alltså sämre signal på Viasat än Canal Digital då jag tittar på signal styrka osv osv... Det borde väl va tvärtom??

  5. #45
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Gå inte off topic i trådarna tack!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #46
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    41
    Tackad
    1 gånger
    Den som kan lösa detta får ta kontatkt med mig, har lyckats pajja en box redan, nu har det blivit en princip att det ska lösas. Oavsett om man måste ta hjälp från någon annan, mutas eller hur de nu blir.

  7. #47
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2011
    Inlägg
    195
    Tackad
    3 gånger
    Kan någon mer se tv3hd nu??


    Vi pratade ju om att dom eventuellt har släppt på pairingen på kanal 5 hd på viasat då den kanalen funkar just nu..


    Men tittade runt i dag då gick tv3hd med...


    Så nu går kanal 5 hd och tv3 hd men inga andra hd kanaler...


    Skumt!

  8. #48
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Säkert frivisning för att locka kunder, gamla vanliga fungerar i någon/några veckor sen hejdå...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #49
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2011
    Inlägg
    195
    Tackad
    3 gånger
    Ja nu funkade det inget mer
    '

    Sedan drog man sönder fästet till lnb hållaren i morse med.... ingen bra dag..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss